Gå til innhold

Flere som har fått kort blødning etter pergo???

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på dag 5 i mens etter 1.pergokur. Pleier vanligvis blø mye fra dag 2-4 og så en liten pause før dag 5, 6 og noen ganger 7 med kun litt blødning. Denne uka blødde jeg litt dag en som vanlig, så mye dag to og tre - men da jeg våknet på dag 4 hadde jeg ikke blødd noe og har ikke gjort det enda, og nå er jeg altså på dag 5. litt pussig om mensne plutselig ble bare 3 dager?

Fortsetter under...

Jeg har et annet problem :-) Fikk liten blødning fredag(dag 20 i syklus/har tatt pergo denne mnd)og nå da jeg var på do kom litt til.Ingen smerter eller noe,så jeg lurer på om mensen er på vei,bruker til vanlig å ha 33 dagers syklus,så jeg skjønner ikke noen ting

Det er ikke umulig at du har blødd i forbindelse med EL, som kan være forsinket pga pergo. Min gyn sa i kvert fall at det ikke er unormalt å blø litt (spotte) rundt el. Igjen- det skjer mye rart i forbindelse med pergo, syns jeg...

Håper virkelig at det er EL blødning,eller så har jo EL vært veldig tidlig dersom det er mensensom er på vei.Har aldri hatt EL blødning før,men detter er første pergo kur,så det kan jo være det siden det var dobbel kur.Litt kjedelig siden vi ikke har hatt sex siden tirsdag(sambo eist på jobb :-( )Tviler på sæden han er så fantastisk levedyktig........Vel,får bare vente å se hva som skjer,kjedelig og siden jeg skal reise bort på lang weekend,hadde tenkt å unngå tanata da,ja,ja.Det som skjer det skjer.

Du får ha lykke til i hvert fall! Og så får du angripe samboeren din igjen når han kommer hjem- aldri godt å vite noe som helst, har jeg begynt å lære meg i forhold til Pergoen... Jeg hadde EL på dag 17 den måneden jeg gikk på pergo, finn mensen nøyaktig 14 dager etter, så testet jeg positivt på el -test på dag 8 i neste syklus, i "pausemnd", spottet (som disse småblødningene heter) litt dag 12-14, og har ikke fått tantebesøk ennå- på dag 32. Før pergo hadde jeg syklus på 26-28 dager. Er ikke gravid, testet i dag. Jeg håper at du finner ut av dette,uansett: kos deg masse med å reise bort!

Annonse

Takker for det kanskjesnart.

Burde vel slutte å tenke og vurdere så alt for mye om det klaffer eller ikke,finner fort nok ut av det dersom det skjer,men så var det å være tålmodig da.........

Lykke til videre med deg og :-D

Hm... forsåvidt greit for meg å bare blø 3-4 dager så lenge det ikke roter til noe annet med hormonene... Skal ha pausemnd så ska lprøve å nye våren og ikke tenke på prøvingen så veldig, men temper jo da så ikke så lett å ta fokuse helt vekk ;)

...bare vær klar over at syklusen kan være rar i pausemnd også.. så slipper du falske forhåpninger, sukk....

Skal se det å tempe ikke hjelper fokuset vekk fra å bli gravid;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...