*Hutula* Skrevet 22. april 2006 #1 Skrevet 22. april 2006 Noen andre som synes det eller?? Tiden snegler seg avgårde... Snart nede i 150 dager.., kanskje det går litt fortere fra nå...
pippi78 & prinsessa :) Skrevet 22. april 2006 #2 Skrevet 22. april 2006 Jeg synes det går fort når jeg føler meg i bedre form og kan leve noen lunde normalt. Men når jeg ligger å kaster opp da går det forferdelig sakte. Prøver å skyve tanken vekk når jeg synes det går sakte. Noen ganger blir jeg utålmodig og har lyst til å hilse på den lille nå! Tror kjæresten min synes det er ok at det er litt tid igjen Pussig å tenke på at dette er de siste mnd vi er bare meg og han, etter det er vi jo tre resten av livet (og forhåpentlig fler etterhvert). Lykke til!
<3 Jentemafian <3 Skrevet 22. april 2006 #3 Skrevet 22. april 2006 Jeg synes tiden går sakte jeg også. Du er heldig som har kommet til 150 dager du jeg er på 185 dager igjen. Bare lyst til å få mage å kjenne liv og ikke minst dra på ul. Får bare smøre oss med tålmodighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå