Gå til innhold

syntes det er så mange nye her, hva med en presentasjonsrunde?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei! jeg er ei jente på 23,blir 24 i mai. samboeren min er 35 og vi har værtforlovet i to år og sammen i tre. Er stemor til tre skjønne barn,men lengter nå etter mitt eget barn også. Har byggeplaner til høsten,og håper da også innen den tid å ha barn i magen. er i min 3 pp nå.

Hei! jeg kommer fra Nordland, 23 år, mannen min blir 30 snart.. Vi har vært sammen i 7 år gift i 1.5 år. Mistet en liten en i desember men prøver på nytt nå. Har kjøpt hus og ber klar for familieliv!!

ja hei og hopp:) jeg er 33 har tre barn fra før de er 11,10 og 3,5 og nå venter jeg mitt fjerde.har termin 25,12. men det blir bestillings keisersnitt pga at jeg har tatt keisersnitt med de andre også. så rundt den 14,12 er den nye verdensborgeren her. lykke till til alle sammen.

Annonse

Hei!

Ser det er flere fra Hedmark her. Håper spiren snart sitter og vi kan møtes på BIM-treff. Jeg og samboer er 28 år. Vi har snart vært sammen i ni år. Så snart Tr er ferdig, setter vi i gang med 2 pp. Men vi stresser ikke. Skal gifte oss til sommeren, og er mer i gang fordi vi ikke klarte å holde oss. Hadde egentlig bestemt oss for å vente til etter bryllupet, men det gikk i vasken. Ønsker alle lykke til:)

Klem fra

Hei jenter:)

Jeg er 33 og mannen min er 37.Vi prøver nå på vårt første barn og er kjempespente!Har utsatt babylaging p.g.a langvarig utdannelse++.Vi er i 5pp nå og midt i el-perioden.

Lykke til oss alle!!!

Hei!

Jeg er 29 år og gift med en snill mann på samme alder. Vi har en jente på 2 år nå og ønsker så gjerne en liten søster eller bror til henne. Vi bor på Vestlandet mellom Bergen og Haugesund et sted. Ble gravid på første forsøk med jenta vår og på andre forsøk i februar. Det endte i exu i mars og er nå i 2 pp etter fjerning av eggleder.

Hei hei! Jeg er 28 år, gift og bor i Hedmark. Mannen min er 30 år og sammen har vi ei nydelig datter på litt over 2 år. Slet i to år for å få til gojenta vår, og nå er det samme greia igjen. Har prøvd nesten siden jenta vår ble født med å få til søsken til henne, da vi ønsker barna tette i alder, men ingenting har skjedd ennå. Krysser fingrene!

Jeg er 24 år, nærmer meg 25. Mannen min er 27.. Er gift, men ingen barn. Sliter med å få d til. Håper den snart sitter. Sliter med ustabil syklus, men gåt nå til akkupunktur som jeg håper vil hjelpe

Hei hei

Jeg er 35 år, gift med en mann på 28 og vi har en vakker gutt på 3 år sammen.

Bor i Hønefoss, men er opprinnelig fra Oslo begge to.

Sønnen vår satt etter 1 pp, men nå har vi prøvd i 19 pp, så det skulle ta litt lenger tid denne gangen.

Lykke til alle sammen....

Hei,

Jeg her 33 år og har en sønn på 2 1/2 år. Vi prøver nå med nr. 2. Er inne i 4pp. Vi strevde litt med å få første mann, men håper det går greiere denne gang.

Venter i spenning til ikm rundt 9 mai.

Annonse

Heisann!

Jeg er snart 26 år, samboer er snart 30. Bor på Kolbotn med en liten katt, men har begynt å bygge hus i Spydeberg. Har ingen barn, men prøver å få til en liten spire...

Er i andre pp nå, men håper det kan skje noe snart!!!

Lykke til alle sammen!!!

Hei hei! Jeg og min samboer bor i Bergen, hvor han er fra. Jeg er fra østlandet (Vestfold). Vi har ingen barn, har heller ikke begynt med prøving. Vi har derimot en liten katt som er helt fantastisk!

Jeg er nå straks ferdig med utdannelsen, mens samboer har fast jobb. Er her inne fordi det er så koselig, jeg drømmer meg vekk innimellom og får samtidig svar på alt jeg lurer på mellom himmel og jord.

Har etter hvert lyst til å bli med på Bergenstreffene, og få utvidet min vennekrets.. mange av mine venner fra østlandet flytter nå tilbake igjen, noe jeg synes er trist. Ha en super dag!

Hei!

Er masse inne på sidene her, men ikke vært så veldi aktiv ennå.

Jeg er snart 21, bor i Tromsø sammens med min kjære som er 29, vi har vært samboere i litt over 2 år.

Har en katt sammen, som er dulla mye med av ei barnsjuk matmor:)

Jeg er nå ferdig med utdanning og fått meg fast jobb, så nå ønsker vi oss en liten spire.

sluttet med p-plaster for straks en månde siden, så e vel i første pp.

blir spennende hvor lenge jeg blir her inne på -bli gravid- sidene:)

Lykke til alle sammen!

Hei.

Jeg er 28 og har hatt verdens beste samboer gjennom 10 år, han er 32. Vi har ei herleg jente på 18 mnd og ønsker no å prøve å få nr 2. Er i første pp, så blir spennende. Mista 4 ganger før vi fikk jenta så er både spent og nervøs...

Lykke til alle sammen....

jeg blir 30 i okt samboer er 26,jeg har to barn fra før på 7 år og 6 år.vi har hvert sammen i 3,5 år og sambo i 3 år........vi har lyst på en liten en snart så får vi bare se hva som skjer.jeg er fra svelvik men vi har kjøpt hus i drammen ..

Hei hei

Jeg er 28 og mannen min er 37. Vi er nå i vår millionte pp og jeg er helt desperat. Har hatt SA, MA og bruker VELDIG lang tid mellom gangene. Har prøvd å holde meg borte fra Bim en stund men nå skal jeg bli en skikkelig bimmere igjen. Noe må man jo fordrive denne ventetiden med og det er alltid koselig her på bli gravid. Lykke til allesammen :)

Hei hei.

Jeg er 22 år og har vært gift i to år. Har forøverig vært sammen i over fem år. Vi er straks inne i vår 5pp. Kommer fra sommerbyen fredrikstad, og jobber nå med hovedoppgave for åå bli ferdig med utdannelsen min. Har ingen barn fra før, og tror det vil ta lang tid nå, så lenge jeg ble haste operert i påsken. Mulig en liten spire som hadde festet seg i egglederen min, slik at hele eggleder måtte fjernes. Har heldigvis to egg stokker og en eggleder fortsatt.

Hyggelig med introduksjonsrunde!

Heisann!!

Eg er 27 år, og mannen min er 35 år. Vi gifta oss i haust og har vore i lag i 10 år i juli :o) Vi har to herlege barn, ei jente på snart 4 og ein gut på 2. Mista i januar og skal prøve på ny spire i Juli / august. Lykke til alle sammen :o)

Heisann dere!

Jeg er 21 år, og bor i Oslo. Sambo er 24. Vi har jo ingen barn vi, men ønsker oss da. I mellomtiden så får vi bare kose oss med de to kattepusene våre! =) Men vi prøver. Mista i SA i februar, men prøvde på med en gang. Nå er jeg i 2 pp og har IKM til tirsdag, så jeg er veldig spent!

Lykke til med prøvingen alle sammen!

Hei!

Jeg er 23, blir 24 i september. Er fra Bergen, født og oppvokst her :)

Har ingen barn, men hadde en SA i desember. Gleder meg veldig til å bli gravid igjen, håper d skjer i løpet av året. Vi er ingen aktive prøvere, men kommer til å bli d fra august av.

Vil ønske alle prøvere lykke til!! :)

Hei hei. Jeg blir 24 nå i mai, min forlovede som jeg gifter meg med nå 10 juni er 24. Vi bor på sørlandet. Er i vår første pp etter to år på p-sprøyte, så regner med å være her en stund...

Lykke til alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...