Gå til innhold

Blir det Babynotonboardanymore i dag, tro

temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Da jeg spurte på sykehuset ang igangsettelse, så kunne det gå over 3 dager. En dag med gele eller en sånn vannballong, så noen tabletter tror jeg for til slutt å ta vannet.. Kanskje jeg husker litt feil her, men det jeg syns var at det tok sååååå lang tid. 4 dagen ble det isåfall keisersnitt.

Derfor vurderer jeg keisersnitt for jeg orker ikke "pines" i 3 dager

Men det varierer sikkert fra sted til sted så det kan jo være de gjør det anderledes der Babyonboard er da.

Tenkte bare jeg skulle fortelle hva sykehuset jeg skal på hadde til opplegg.

Håper hun blir fort fødeklar og slipper å ligge lenge på "vent"

Det var noe sånt som var forespeilet meg også... Men jeg var "heldig" og slapp med 2 1/2 døgn... (Ballongen datt så fort ut) Vet at praksis for igangsettelse varierer fra sykehus til sykehus... Hvis blodtrykket stiger er det imidlertid kort prosess.

Håpe-håpe-håpe-håpe-håpe-håpe-håpe-håpe-håpe-håpe-håpe-håpe for Babyonboard at det går fort og greit og at vi snart får se både henne og prinsessa hennes!

(Får nesten høyt blodtrykk jeg også her jeg sitter... Får ikke ro, inne og sjekker på BiM hele tiden!)

Her er siste melding fra Babyonboard:

"Fantastisk jordmor! Har hatt stormrier med ett min mellomrom siden kl fem. Brukte halvtime minst for å få satt epidural:-( fikk den kl ni. Fortsatt tett som hagl...Men nå føler jeg at JEG har kontroll igjen! Urkvinnen;)

Vi heier og heier og heier fra sidelinjen og dette er jo superspennende da, med oppdateringer underveis:-) Får vel ikke sove i natt.....

Annonse

He he...ja du ser jo her hvordan vi hadde det på sidelinjene hjemme! Var skikkelig spennende ser du:-) Og hodepinen ga seg jo ikke før meldingen tikket inn om at prinsessen var ankommet!!!

Velkommen hjem med tulla:-) Har hun fått noe navn ennå!

Og blodtrykket satser vi på at senker seg etterhvert:-)

Kos dere masse nå!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...