Gå til innhold

Blir det Babynotonboardanymore i dag, tro

temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sender masse varme fødselstanker til Babyonboard! Håper hun etter alle plagene får en rask og fin fødsel!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk melding tidligere om at det var legevisitt mellom kl 10 og 12 og at det blir tatt en avgjørelse da! Krysser fingrene!!!

Skrevet

Hun har blitt satt igang med gele, men kan visst ta lang tid! Gortsetter å krysse fingrene for dem!

Skrevet

...eh...Fortsetter skulle det stå:-)

Skrevet

Vet du hvor lang tid før de vurderer neste skritt? Og hva er neste skritt? Ååååååå dette er sinnsykt spennende!

Skrevet

Aner ikke jeg!!! Regner med at vi hører noe fra henne når det er over....hører jeg noe før så skal jeg legge det ut:-) Å ja, det er kjempespennende!!!

Skrevet

Da jeg spurte på sykehuset ang igangsettelse, så kunne det gå over 3 dager. En dag med gele eller en sånn vannballong, så noen tabletter tror jeg for til slutt å ta vannet.. Kanskje jeg husker litt feil her, men det jeg syns var at det tok sååååå lang tid. 4 dagen ble det isåfall keisersnitt.

Derfor vurderer jeg keisersnitt for jeg orker ikke "pines" i 3 dager

Men det varierer sikkert fra sted til sted så det kan jo være de gjør det anderledes der Babyonboard er da.

Tenkte bare jeg skulle fortelle hva sykehuset jeg skal på hadde til opplegg.

Håper hun blir fort fødeklar og slipper å ligge lenge på "vent"

Skrevet

Ja håper virkelig hun slipper å vente så lenge!!!

Skrevet

Det var noe sånt som var forespeilet meg også... Men jeg var "heldig" og slapp med 2 1/2 døgn... (Ballongen datt så fort ut) Vet at praksis for igangsettelse varierer fra sykehus til sykehus... Hvis blodtrykket stiger er det imidlertid kort prosess.

Håpe-håpe-håpe-håpe-håpe-håpe-håpe-håpe-håpe-håpe-håpe-håpe for Babyonboard at det går fort og greit og at vi snart får se både henne og prinsessa hennes!

(Får nesten høyt blodtrykk jeg også her jeg sitter... Får ikke ro, inne og sjekker på BiM hele tiden!)

Skrevet

Her er siste melding fra Babyonboard:

"Fantastisk jordmor! Har hatt stormrier med ett min mellomrom siden kl fem. Brukte halvtime minst for å få satt epidural:-( fikk den kl ni. Fortsatt tett som hagl...Men nå føler jeg at JEG har kontroll igjen! Urkvinnen;)

Vi heier og heier og heier fra sidelinjen og dette er jo superspennende da, med oppdateringer underveis:-) Får vel ikke sove i natt.....

Skrevet

Ojojojojoj!!!! Så utrolig spennende! Regner med gode nyheter snart da...

Skrevet

Attpåklatt, nå må du stå opp så du får informert oss litt her ;-p))))

Skrevet

JAAAA helt enig. Jeg er så spendt (og ikke så ren lite misunnelig he he.) på Babyonboard.

Håper hun har født og ALT er bra..

Skrevet

Jeg er jo like spendt som dere!!! Har ikke hørt mer, sendte en melding tidligere idag, men ikke fått noe svar, så noe skjer jo helt klart!

Har helt vondt i hodet jeg:-)

Skrevet

Ja da krysser jeg ALT som krysses kan for at det er fødsel på gang..

Sitter her og håper det er min tur snart. Hivd i meg masse ananas som så mange på skravlesiden osv har skrevet om, og håper det skal få igang noe he he..

Skrevet

Ler og ler og ler.... ;)

Skrevet

He he...ja du ser jo her hvordan vi hadde det på sidelinjene hjemme! Var skikkelig spennende ser du:-) Og hodepinen ga seg jo ikke før meldingen tikket inn om at prinsessen var ankommet!!!

Velkommen hjem med tulla:-) Har hun fått noe navn ennå!

Og blodtrykket satser vi på at senker seg etterhvert:-)

Kos dere masse nå!!!

Skrevet

Skjønner at det var spennende ja ;)))

Regner med at hun blir å hete Johanne....

Skrevet

Nydelig navn! Min eldste heter Ida Johanne:-)

Skrevet

Å så koselig da, det visste jeg ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...