Gå til innhold

Grrr,jeg blir så irritert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke holde babyen min om det lukter alkohol av meg, det er mannen min som mener dette er skadelig for den lille. Har aldri drukket mer enn to enheter etter at han ble født. Men ungen hylgrein i natt og det eneste som roer han er mamma. Så da må jeg jo få trøste. Og jeg synes det er helt lattelig hysterisk av pappaen. Ikke er jeg full og ikke kan babyen forbinde det med noe negativt, for jeg har nesten ikke drukket etter at han ble født (for snart 8 mnd siden)

Jeg er stort sett alene med han pga jobben til pappaen er fra formiddag til ettermiddag(etter leggetid) og jeg trenger virkelig å komme meg ut litt. Ikke det at jeg må drikke, men hyggelig å kunne ta et glass. Men jeg må altså pusse tennene og tygge tyggegummi og gud veit hva før jeg får holde ungen min..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sier han seriøst det? så lenge du ikke er full og ikke ammer babyen er det vel ingen grunn til at du ikke skal få trøste han når han trenger det...? en liten baby tenker ikke over at du lukter alkohol og at det er noen forferdelige greier, den vil snarere tvert imot forbinde den lukta med noe som det er naturlig for voksne å drikke litt av av og til. men hvis pappan får han til å skjønne at du gjør noe skikkelig ille ved å drikke et par glass, så får ungen helt feil syn på dette. da vil han jo tro at folk blir et monster av bittelitt alkohol. greit at han lærer at han ikke skal drikke det selv, men det der er ikke måten for å lære han sånt.

det er nå min mening...

Skrevet

Det er et styr hver gang:"kan du virkelig holde han nå når du har drukket?" "pust på meg" og sånn..Og jeg må drive å argumentere en hel masse.Grrrrrrrrr!!!!!! Det er så ufattelig irriterende at jeg fra nå driter i det. Orker ikke krangle om det mer og har herved blitt avholds.. Håper det irriterer han!

Skrevet

Da hadde jeg også blitt drit forbanna! Her i huset har vi et ganske avslappet forhold til alkohol. Jeg kan godt ta et glass rødvin og så amme etterpå! Ungen får ikke noe alkohol i seg av den grunn, det er alt forsmå mengder! Det er jo overhysteri mannen din holder på med! Hadde bedt han slappet av og pelt seg unna!

Skrevet

Er enig med mannen din jeg. Jeg liker absolutt ikke at sambo holder babyen vår, om han har drukket. (selv om han ikke er full) Er bare slik jeg føler, og heldigvis respekterer han det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...