Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Endelig NOE som skjer. Har kommet til begynnelsen av uke 42 i dag. Igår hadde jeg også litt "rar" utflod (gul/rød). Jeg tenkte at det var irriterte slimhinner. I morges var utfloden enda mer blodig, med noen "små stiper/klumper av litt mørkere blod".

Beklager detaljene her altså, men blir så ivrig over at det endelig skjer noe som kan være tegn til at fødselen nærmer seg. De siste dagene har jeg noen ganger tenkt at det kanskje må settes igang....og jeg har jo mest lyst til å komme i gang av meg selv.

I tillegg har jeg litt murringer (menstruasjonslignende) i magen, og det har jeg hatt litt frem og tilbake de siste dagene. Dere som har erfaring; Tror dere at det nærmer seg? I såfall hvor fort er det "vanlig" etter slike symptomer?

Lykke til til alle dere andre ventende morgenfugler også!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4830060-litt-blodblodig-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEI DU!!!

dette hørtes jo super-lovende ut!!! håper det er ting på gang hos deg ja!!!

jeg skal traske rundt på loppis i hele dag å håpe at ting skjer....

lykke lykke til... gleder meg til å logge meg på senere idag å kanskje se at du er på vei til føden.....!!!

klem fra

Det ser ut som om fødselen er i gang her.Hos meg selv begynte det med at vannet gikk og så en stund etter begynte disse murringene som du beskriver å komme snikende.Før vannet gikk kjentes det ut som om jeg hadde luft i magen.

Håper virkelig at det er fødselen som er i gang.Det er ikke så kjekt å gå å vente slik....

Lykke lykke til:0)

Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen:)

Har akkurat de samme symptomene som deg i dag. Men har ca 1, 5 uke til termin, så jeg håper du "vinner":) Har hatt nokså kraftig menssmerter i natt, men det har jeg hatt tidligere også (bare litt svakere) uten at det har skjedd noe. Men til forskjell fra andre ganger kom det altså en liten blødning i tillegg. Ringte føden, jeg, for å spørre om jeg måtte undersøkes (første barnet og ganske grønn..). Jm sa det var en tegningsblødning, som jeg egentlig forsto selv, etter rieaktivitet i natt. Så altså, det er vel mest sannsynlig at du har hatt rieaktivitet, og at mormunnen har åpnet seg litt/ i allefall blitt mer moden :) Om jeg var i uke 42 tror jeg at jeg ville hatt samleie så fort som mulig så sæden kan hjelpe til litt!! Dessuten være i aktivitet, (men selvsagt ikke slite deg ut til fødselen).

Noen andre som vet hvor lang tid det kan ta etter disse symptomene????

Lykke, lykke til! Kanskje er du på sykehuset alt ;)

Hei dere og takk for svar og oppmuntrende kommentarer. Dessverre har det ikke skjedd noe mer siden i morges, og jeg begynner å tvile på om det var tegningsblødning likevel. Ikke er murringen noe særlig tilstede heller, iallefalll ikke noen rier. Pokker også! Vel, vel. Vi får bare fortsette med å oppdatere hverandre. God lørdag. Her i Oslo er det strålende aprilvær. Tror jeg setter meg litt i solen jeg.

Annonse

På det arket jeg fikk av jordmor står det at man skal kontakte føden om det er "blødning fra skjeden". Så du kunne jo ringt da?? Det hadde jeg gjordt. Særlig når du ikke vet hva som forårsaker det?!? Fin dag å føde på da!!! I dette herlige været!

ps..gi en lyd når du har ringt da...så vi er oppdatert!

kjære my71!!

Ikke gi opp håpet, for noe har virkelig skjedd!!! et skritt i riktig retning!!

du skulle vært på loppis ja, vi var vel på fem forskjellige, jeg sovna som et slakt når jeg kom hjem...

foreløpig ikke noe tegn hos meg... hulk....

jeg har liten tro på at ting skjer av seg selv... har mest lyst å bare gi f i hele greia!!!! sukk... tenk å tenke slikt!!!

men til DEG;;;;;;

ønkser deg all hell og lykke..!!!! ikke mist motet!!

.

jeg skal på middag, og slå ihjel litt tid....

vi snakkes; LYKKE til( jeg krysser alt!!!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...