JulianneH Skrevet 22. april 2006 #1 Del Skrevet 22. april 2006 slettet av moderator da kjøp og salg ikke er lov på forumene våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresh Skrevet 15. mai 2006 #2 Del Skrevet 15. mai 2006 er den slik som på bildet? fint brukt?? Hvorfor skal du selge den, jeg bare lurer=) er barnet for stort?? Jeg kunne kansje være interesert, men har litt dårlig med penger akuratt nå. skal høre med typen om han har penger. Jeg har veldig lyst på en sånn.... Hvilken farve er det da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresh Skrevet 18. mai 2006 #3 Del Skrevet 18. mai 2006 kan den brukes på ryggen også foresten??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JulianneH Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 8. juni 2006 Den er akkurat som den på bildet og er pent brukt. Den er mørk blå og bæres over skuldra. Veldig praktisk med mange små rom og stellematte i plast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå