Gå til innhold

Huff... Jeg er så fryktelig lei meg...

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvorfor, jeg er bare så innmari nervøs. Jeg og sambo kranglet så fryktelig ille i går. Veldig ille. Han sa også at nå ville han ikke mer. Nå var det slutt... Nå orket han ikke mer... Det var bare noe han sa, fordi han var forbanna. Han sa unnskyld før han sovna. Men jeg var sint. Og jeg har vært sint i hele dag. Har egentlig ikke villet snakke med han. Og nå er han på årsfest med jobben sin. Og de er vel en 200 stykker. Og jeg får ikke sove fordi jeg innbiller meg at det skjer ting og tang der. Jeg er redd han skal finne på noe dumt. Jeg er redd han skal være utro for å hevne seg på meg eller noe sånt. Jeg er bare så fryktelig redd og lei meg og hele pakka, og klarer ikke slutte å tenke på det!

Det er jo sannsynligvis ikke noe i det. Bare min ville fantasi. Men jeg er bekymret. Det er faktisk første gang jeg er alene i leiligheten. Når jeg har vært alene før så har jeg alltid overnattet hos noen andre. Og vanligvis hører jeg fra sambo hele tiden. Han sender meg meldinger og ringer ofte. Men jeg har ikke hørt fra han siden kl seks. Og jeg har dårlig samvittighet for at jeg tenker som jeg gjør. Jeg har vel egentlig ingen grunn til det. Og jeg har jo aldri vært redd for det før. Men i dag føler jeg at noe er virkelig galt.Og jeg får ikke slappet av....

Huff...... Jeg blir så lei meg... Håper alt er i orden når han kommer hjem...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4829779-huff-jeg-er-s%C3%A5-fryktelig-lei-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff da!

ikke noe gøy å ha det sånn..

det eneste du kan gjøre er vel å stole på han og

la han ha det gøy.

selv om det kanskje ikke er så lett.

men jo mer du tenker ,jo flere tanker dukker det opp i hodet.hvertfall

hos meg...

håper det går bra!!

Ja, jeg får prøve å ikke tenke på det... Jeg pleier jo aldri å være bekymret for noe sånt... Og han har aldri gitt meg noen grunn til at jeg skal bekymre meg for det heller... Men jeg har bare den helt forferdelige vonde følelsen av at noe er galt... Og det er helt grusomt! Jeg håper han har det gøy, det fortjener han. Men følelsen av at noe ikke er riktig... Den gir seg ikke... :'''''(

Men men.... Jeg bekymrer meg nok helt unødvendig. (Det skal uansett bli godt når han kommer hjem...) Takk for svar forresten... Det er litt godt bare å få "pratet" om det....

Huff, en sånn følelse er skikkelig vond å ha, og blir bare verre og verre hvis man ikke hører noe. Kjenner følelsen selv.

Håper du har fått sovet litt i natt, og at din kjære kom hjem og forteller at alt er bra! Mannfoka skjønner nok ikke at vi går og analyserer alt som har blitt sagt, og lurer på hva de EGENTLIG mente, og det er stor sjanse for at han ikke skjønte hvor fælt du hadde det mens han var borte.

Håper alt ordner seg for dere, og at du blir kvitt den ekle følelsen av at noe er galt.

Masse klemmer til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...