FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 21. april 2006 #1 Skrevet 21. april 2006 det kjennes ut som om det stikker skikkelig i underlivet,noen som vet hva dette er?modning eller?åh det er så ekkelt... klem fra snuppa med termin 290406:o)
Bebis 040506 Skrevet 21. april 2006 #2 Skrevet 21. april 2006 Jordmor sa til meg at dette kunne være et tegn på at livmorhalsen utvidet seg... altså, bare et bra tegn
--T-- Skrevet 21. april 2006 #3 Skrevet 21. april 2006 kan det være hodet som festes, tro? Jeg har også hatt en del stikking i underlivet de siste par-tre ukene i dette svangerskapet (har termin på mandag), og vet at hodet var festet ved kontroll for to uker siden. det føltes nesten som om noen prøvde å "skru i en lyspære" der nede..! ;-) jo lenger ned i bekkenet barnet legger seg og gjør seg klar for fødsel, jo tyngre blir det jo for bekkenet, og det er kanskje ikke unaturlig at dette presset merkes godt. Som å gå med en kanonkule mellom beina, spør du meg.. ;-) Hos meg er stikkingen mer eller mindre borte nå, håper den minsker hos deg også snart. Lykke til med fødsel snart! :-)
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 21. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2006 åå så bra kanskje det skjer noe snart!!!)tusen takk for svar,e temmelig utålmodig nu! klem
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 21. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2006 ja håper det er noe store greier som skjer nå)bynner jo å bli lei av å vente...du har termin på mandag?ååå så spennende:o)lykke til! goklem
--T-- Skrevet 21. april 2006 #6 Skrevet 21. april 2006 Tusen takk! :-) Jeg gikk nesten 2 uker over termin med storebror, så jeg har ikke egentlig forberedt meg mentalt på at jeg er "ferdig" riktig enda.. Men man vet jo aldri med disse magene.. Håper for deg at du får føde snart, siden du begynner å bli lei. Husk å holde oss oppdatert!!! Sender fødestøv! :-D
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 21. april 2006 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2006 takk det samme,håper du også får ut nurket snart:o) føler jeg kommer til å gå over tida,vet ikke hvorfor,sikkert litt i det pessimistiske hjørnet akkurat nå)come baby come:o) vilfødesnartklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå