Gå til innhold

MaybeMe og Tomellen !!!!!

Anbefalte innlegg

hei dere.....

Tomellen ?

Når tid er bussen på torget på Bragernes ?

MaybeMe.....

Hvor vil du parkere ?

Jeg velger å parkere utenfor Mirawa - har hatt veldig vondt i korsryggen etter et par lange gåturer og hatt vondt å gå langt....Jeg har vært på boligmesse med en del timers gåing før jeg møter dere ;o)

Men kan parkere bilen og så gå bort og møte Tomellen.

Men vi kan jo møtes utenfor CC kjøpesenter og kjøre til parkeringsplassen og hvis du vil parkere der du gjorde sist - så hopper jeg over i din bil og vi kjører bort der. Og der skal vi også møte Tomellen...

Så går vi bort til restauranten - er bare noen minutters gange.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4829537-maybeme-og-tomellen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei din lille natterangler!

Hvis du klarer å forklare litt nøye hvor Miawa ligger, skal jeg nok klare å komme meg dit med bilen min, vil jeg tro. Så kan vi parkere og gå å møte Tomellen.

Du må ta det litt med ro på boligmessa i dag, så du ikke er trøtt og slapp når du skal møte oss!

Huff, jeg våkna 7.11, tok tempen og fikk ikke sove mere. Men nå er jeg trøtt igjen. Tempene mine er helt etter skjema nå, se på dette:

dag 8: 36,36

dag 9: 36,28

dag 10: 36,16

dag 11: 36,09

dag 12: 36,18

dag 13: 35,89 EL?

dag 14: 36,16 EL?

dag 15: 36,48

dag 16: 36,52

Tror dere jeg hadde EL på dag 13 eller 14? Uansett syns jeg det ser tydlig ut som om jeg har hatt EL, og det på samme tid som i forrige syklus! Takk til Dong Quai!!

Gleder meg så til å treffe dere på søndag. Så får vi krangle om hvem som skal bli gravid etter dette treffet, Tomellen, for det pleier å være en som blir gravid rett etterpå! :o)

hmmm.....er ikke helt sikker, men det kan være dag 13 og at noe skjedde den andre morgenen slik at tempen ble litt lav...men slik var min sist !!

Da var den lav ganske lenge...også rett før jeg testet så ble den skikkelig høy ! Men uansett så stiger den :o)

Du kjører bare videre forbi CC rett frem og ikke lenge etter lyskrysset så kommer Mirawa på høyre siden din. På andre siden av Mirawa så kommer du til en utendørs parkeringsplass - alt er på samme side og når du kjører rett frem.

Du ser med en gang forskjellig kinapynt på restauranten...

Ja, jeg målte veldig tidlig, ca 05.50 på dag 13, og hadde ikke sovet så godt, siden jeg skulle opp så tidlig. Det stemmer best med testene at det var dag 13, men jeg er fornøyd med hvilken som helst av de to dagene.

I dag har vi vært og kjøpt oss grill! Gleder meg til sommer og grilling nå.

Jeg skal nok finne frem i morgen, men lurer fortsatt på når bussen til Tomellen er i Drammen.

Det lurte jeg og på, så jeg sjekket rutetabellen i dag.

Vet dere hva jeg fant ut?

Det går INGEN busser til Drammen på søndager - makan altså!

Så dermed må jeg bestille togbilletter om jeg vil være med og må ta nattoget hjem rundt midnatt.......

Toget mitt ankommer Drammen stasjon kl 16.52, og natttoget hjem igjen går kl 23.54

Det skal jammen ikke være lett å treffe dere, nei..........

Annonse

Hadde håpet å treffe dere på chatten, men vi får ringes i stedet.

Jeg jobber i morgen formiddag, og vil nok ikke være tilgjengelig på mob før det nærmer seg avreise.

Skal jeg bare vente på stasjonen - eller hvordan er det enklest at vi møtes? Jeg er ikke kjent i Drammen for fem øre.......

Jeg er på messen og håper på å komme meg til Drammen til 1800 ihvertfall - har du mulighet å møte Tomellen på togstasjonen kl 1700 ?

Og da har kontakt med Tomellen slik at du vet hun tar toget.

Itilfelle du, Tomellen synes dette blir litt for stress for deg. Forstår deg veldig godt i så fall - er ganske dumme tidspunkter....Dumt det var søndag - med tanke på at det kanskje er at mange drar hjem tidlig pga. jobb dagen etter og du må komme så lenge før alle kommer. Men det er jo noen som vil møte deg :o)

Enten meg eller/og MaybeMe..

Hmm, jeg har dessverre ikke mulighet til å være i Drammen før kl. 18.00, for vi må skifte dekk på bilen i ettermiddag. Dumme tidspunkter altså! Tåler du å vente litt på oss eller blir det kjedelig for deg? Jeg kan være på togstasjonen 18.00 i såfall.

Sender deg en melding jeg, hvis du ikke er inne å sjekker her i formiddag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...