Gå til innhold

Stord..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fra Stord her inne eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor på stord kommer dere fra?og hvor gamle er dere?har bodd der,så jeg kjenner en del folk derifra:-)

Skrevet

Eg e 18 år. E ikkje garvid (har heller ikkje onga) Men har veldig lyst på. Men har bestemt meg for å venta :/ jaffal 2 år..:(

Eg e litt redd for å bli gjennkjent...så eg vett kje om eg vil sei kor på stord eg bur.

kor bur du då? kor gammal e du? :)

Skrevet

eg bor på sotra,litt utenfor bergen og er 21 år:-) Bodde på stord(leirvik) i et halvt år når eg var 16,gikk på skole der(på yrkesskolen).Var mye med ei som heter Randi(hun har og unge)Går du på skole å sånt da eller hva driver du med om dagen?

Klem:-)

Skrevet

åja:) Trur ikkje eg vett kim Randi e...=) Eg går på skule ja :) på vidaregåande :) kjedlig...men holde ut..glede meg te eg e ferdi ,då ska eg flytta te Bergen...tenkte meg på sjukepleien.:)

Du då? Ka gjere du på då? E Gravid eller? :)

Skrevet

eg bur på stord, sætrevik. e 20 år og har termin 27. juni. hadde vore så gøy å komt i kontakt me folk på samme alder som vente barn rund samme tid som meg. msn: [email protected]

• 3 uker senere...
Skrevet

eg er 18 år,bur ikke akkurattpå stord.men bur på bømlo. eg jobbe på stord då:) har termn 21 september;)

• 3 uker senere...
Skrevet

så kosli =) kor på stord jobbe du ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...