Gå til innhold

Vondt i eggstokken?

Anbefalte innlegg

Jeg har skikkelige stikkinger i eggstokken min på venstre side. Har hatt det i hele kveld. Om jeg er gravid, kan det stikke så fryktelig da da??

Det har liksom murra der nede en stund nå, men ikveld har det vært sterkere. Nesten litt mageknip på venstre side av magen, kun på den ene plassen..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4829414-vondt-i-eggstokken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg skulle egentlig hatt IKM forrige uke da, men har ennda ikke dukka opp. Og har liksom ikke "vondt" der til vanlig om det er tanta som er påvei..

Så om jeg er gravid da, men at det er normalt at det skal stikke sånn. Ikke direkte vondt. Men jeg har hatt MA tidligere, så det er vel derfor jeg tenker sånn..blir litt tankefull.. :)

Ja stikkingene er egentlig ganske kjente. Så jeg håper da:)

Ja har testet, men hos meg vil det ikke slå ut før leeenge etter IKM, jeg produserer visst hcg sent. Testa faktisk så sent som idag, men med alle mine symptomer så gir jeg liksom ikke helt opp. :P

Har til og med fått tilbake den kjente, fæle metall-smaken i munnen nå, så det er vel bare å sitte å vente i spenning;)

Annonse

I kveld fikk jeg bare litt lyst til å værre litt hemmelig, så kjedelig er jeg!:P

Hadde bare testene funka på meg som de funker på andre folk!! Og blir de ikke positiv, så er det nok noe riv ruskende galt med meg..!

Åsså så kjedelig det skal være en fredagskveld da. Her sitter jeg, mutters alene ikveld og ser på Madagaskar:D hehe, men morsomt er jo det da;)

ja sitter helt alene jeg også... å kjeder meg...

men vurderer å ta med meg mine to puser opp i sengen og legge meg nå...

de skal få lov til å sove med meg nå som samboeren ikke er hjemme.. hehe, men de blir vel jaget så fort han kommer hjem tenker jeg...

du må si meg hvem du er viss du tester posetivt da!!=)))

Får ikke ta med meg pusen i senga jeg. Sambo liker ikke å ha katta der. Hmf! Han dro brort tidlig i kveld, så jeg må nok legge meg alene jeg også. Men det er aldri gøy. Kalde senga! hoff!:P

Men jeg vil ikke legge meg endaaa.... *kjedelig*

Hvor kommer du fra da Helle?

Da er jeg ferdig med å være så hemmelighetsfull..:P

Sambo har hata katta katta fra første dag, har hatt'n i 3 år nå,-katta altså;) Katta har alltid vært så snill, men en natt etter at sambo kom hjem etter en fuktig natt på byen, så kom pusen innpå rommet og gjorde det meste den ikke skal i senga!! usj!!

Så der lå jeg da, og var vel nok så irritert på begge 2. ;) Så nå er den ikke velkommen uansett innpå det rommet!:P

Jeg er trønder!:)

he, nei det skjønner jeg da... huff, grusomt når de gjør sånt!!

vi har et gjesterom her, som jeg syns det luktet så forferdelig vondt innpå i sommer, og når jeg løftet på dyna der så lå det vel sikker 20 ruker det... det var moro, nei!!

så det rommet er helt stengt for våre katter. men i senga vår kan de være da, mens jeg er der.. hehe:) elsker å kose med de, og det tror jeg de gjør også..

Annonse

Hahaha:-) Nå måtte jeg le nå!! Kan tenke meg lukta! Uff, slikt er bestandig kjedelig. Katta mi er i det minste kastrert, så det lukter i det minste så ille om den skal finne på å gjøre noe da.

Måtte avlive broren til katta, fikk ikke orden på han, han hoppa hele tiden inn soveromsruta til naboene og gjorde fra seg inne hos dem. Heh:p

Har noen barn fra før du da? :)

Ja det kan desverre ta tid. Jeg var en av de heldige da som ble gravid på 1. forsøk sist gang. Fikk nesten litt vondt i magen når det klaffa så fort, med tanke på alle de her inne som sliter. Men desverre gikk det galt i uke 10. Men vi prøver på nytt nå,bare 1.pp etter MA'n, men det er bare å vente å se da hva som skjer.-Kroppen min er ikke helt som den skal må jeg si..

Har ingen fra før nei.

Hei du!

Bittelitt forvirret her, har du skiftet nick eller? Ville bare si lykke til med testing, snart får du produsert nok hcg-til å få en positiv test! Kroppen din er nok bare litt treig med å komme igang. Denne gangen er jeg helt sikker på at det går bra. Kroppen fikk bare sjokk første gangen, men denne gangen har den skjønt hva den skal gjøre med den lill spira som fester seg, nemlig holde på den så godt den kan!

Klem fra meg, lykke til!

Heisann!

Ja det er nok meg ja, som har skifta;)

Jeg krysser fingrene og håper da. Men tror det ikke før jeg får se det;)

Ha en god helg da! Jeg skal jobbe i helga, og våkna nettopp, skikkelig forvirra når jeg våkna så sent. Våkner somregel i 9-10 tida i helgene. Men men, bare å hive seg rundt da å komme seg på jobb:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...