Gå til innhold

Noen her som IKKE var på 6ukers kontroll (mammaer)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var, men skjønner ikke helt hvorfor..

Vi bare prata om prevensjon, tok ingen prøver..

Skrevet

Hei WenchePia!!

jeg har ikke vært på kontroll...... men burde vel vært... tenkte å gå, men det har liksom ikke blitt noe.

Skrevet

Jeg var på 6. ukers kotroll. Jeg synes det var greit å gå fordi det er legeundersøkelse:-)

Skrevet

Sorry, så ikke at det stod mammaer før nå, var litt kjapp:-(

Skrevet

Jeg har ikke somlet meg avgårde enda...må innrømme at jeg kvier meg litt til gu! Men har tenkt å få¨satt inn spiral, så må vel...*huske å ringe på mandag*

Skrevet

Jeg var i går, men skjønte ikke helt vitsen, vi bare snakka jo, ingen undersøkelse.

Forrige gang så var jeg på 6-ukers på sykehuset, da fikk jeg innvendig UL for å se at såret (KS) hadde grodd fint, men ingenting sånn denne ganga...

Skrevet

De skal bl.anna sjekke om du har svangerskapsdepresjon. Veldig viktig å fange opp slike signaler tidlig og er man skikkelig utafor er det ofte ikke så lett å be om hjelp sjøl. I tillegg tar de ofte en GU for å sjekke at alt har grodd pent og greit sammen, men det er ikke alle leger som gjør det uten at du ber om det. Sist, men ikke minst; en prat om prevensjon, og evt. resept på det. Føles kanskje ikke så nyttig, men greit å ha vært der, betaler jo uansett ikke for det...

Skrevet

Jeg var i går, men kunne egentlig like gjerne latt det være, hehe.. Snakket bare om prevensjon, ikke noe GU eller noe.

Skrevet

Nei, og kommer ikke til å gå heller. Var etter de to første svangerskapene, og synest det var helt bortkastet.

Skrevet

Jeg har ikke vært. Var bare innom legen en tur for å få prevensjon.

Skal på sjekk på sykehuset etter 3 mnd, fordi jeg sydde veldig mye.

Skrevet

Kom aldri så langt... Burde vel ha vært der, men det blir litt pinlig å bestille kontrollen nå. Kanskje jeg kan si at jeg trodde det var 6 måneder, ikke 6 uker;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...