Gå til innhold

onanerer dere ofte?? Svar helt ærlig!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jeg gjør det kanskje en til to ganger om dagen, men i perioder. Spes når min mann er vekkreist. Men er ofte redd for å gjøre d for mye oxo.. Er vanligvis ikke så veldig lysten, men noen ganger faller d bare over meg og da må jeg bare snike meg unna :)

Til dere som gjør d hver dag, hva bruker dere? jeg skrev i noen innlegg over her... er redd å gjøre d for mye. Jeg bruker dildo da, men er så usikker på om dette er helt bra for babyen inni der. men d er jo sååå godt.

bruker fingrene. har ikke dildo/vibrator desverre- men det skal skaffes altså. stimulerer klitoris, fingrer litt rundt og inn iåpningen, g-punktet, stimulerer brystvortene. bruker mye olje og ulike stillinger, får voldsomme orgasmer.

Annonse

tja det blir oftere ennfør jeg ble gravid...kansje pga økt sexlyst

men og fordi sambo ikke vil ha sex med meg så ofte som før- han synest det er så rart når jeg er gravid...noe jeg synest er kjempe dumt- men hva skal en jente gjøre ;)

så det blir nok litt gnikking ja....

noe jeg har opplevd i svangerskapet som Alldri har skjedd før er at jeg har hatt en våt drøm.....våknet av en intens orgasme...

men det var bare en gang - har 8 uker i gjenn enda til termin så jeg får se om det var den ene gangen jeg skulle ha en våt drøm...

legger til, jeg trodde egentli ar det bare var gutter somm oppleve dette...

signerer med anonym nå jeg...føler jeg har delt så mye :)

Gikk akkurat inn på badet, og kosa meg.. Smurte dildoen min med olje, puttet den inn i skjeden..mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm... godt ja... har ikke hatt sex på lenge nå,,har ikke hatt sex på 6mnd nå faktisk..

godt ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...