Gå til innhold

Kan melken komme viss mannen stimulerer brystene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Litt av noen svar du fikk på et helt greit spm da.....hm....ikke bry deg du.

Vil absolutt tro at det er noe som kan skje noen ja,sikkert veldig forsjellig fra pers til pers,akurat som ømhet i brystene og lysten til å bli stimulert der er like forsjellig....Jeg ser ikke noe ekkelt i det, om det skulle inntreffe,er da noe helt naturlig. Og om det så skulle og dere synest det er ekkelt er det vel bare å stoppe??? Heller prøve igjen en annen gang....??

Uansett, lykke til :-)

Annonse

En venninne sa til meg at jeg og sambo bør begynne med å massere brystvortene mine... for det hadde nemlig hun gjort, og fått melk ganske tidlig.

Jeg syns dette virket litt rart jeg da men. For jeg vil nemlig slippe å få melk NÅ! har jo ikke kommet halvveis i svangerskapet engang...

har vel ingen behov for melkesøl.

Et par uker før fødselen er greit :)

De lærde strides om slike spm,men det hevdes at herding av brystene i forkant kan minske sjansene for sårhet, som igjen kan føre til bettennselser og i ytterste konsekvends kan føre til at en knyter seg slik at melken forsvinner...men som sagt veldig ulike holdninger og meninger om dette fra medisinsk hold....

Nå har det seg sånn at jeg var veldig tennt/opphisset her om dagen, og da begynte de faen meg å lekke...... Jeg må bare si at det frista ikke til gjenntagelse. Jeg kan å legge til at han stimulerte ikke puppene når dette skjedde. Jeg er i uke 24 hvis det har noe å si.

jeg og ei venninne snakka om dette nettopp.,..forje svangerskapet hennes fikk hun melk ganske tidlig, dette var rundt uke 24 og varte ut svangerskapet, noe hun ikke syntes noe særlig om!! men hun i 2 svangerskapet ikke rørte brystene noe særlig kom det heller ikke noe...vi kom fram til at hun i første antageligvis tok litt mye på dem og stimulerte de da!!

så konklusjonen er: vil du ikke ha tidlig melkeproduksjon, bør du heller ikke røre dem for mye;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...