Gå til innhold

eggløsningstester!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg har brukt disse testene (fra billige-tester) både graviditetstestene og eggløsningstestene (strimler) og er veldig fornøyd. Kjapp levering og enkle å bruke...

Vet du også kan kjøpe tester på www.hurtigtester.no

Hvilke erfaringer har dere fra disse typen tester folkens?? Jeg får ikke utslag på el-testene jeg... har testet i 12 dager denne pp... Tror ikke at jeg gjør noe galt heller.. Fant ikke el forrige pp me cb testene eller da (testet i 7 dager den gangen).. Noen som har noen formening?

Noen har såpass kjapp LH-økning (som er hormonet el-testene slår ut på) at de kan misse det dersom det f.eks. bare testes på morgenurin. Jeg får utslag om morgenen, men dersom jeg tar en test på ettermiddagen (for sikkerhets skyld) er denne oftest mye sterkere. Noen får altså ikke utslag om morgenen, men kan ha positiv test på ettermiddagen/kvelden. Det er forsket på når på dagen det er vanligst å få eggløsning og det er mellom kl 16 - 19 på kvelden. Prøv i neste pp (dersom du ikke har blitt gravid) å teste på ettermiddagen i stedet - da burde du få en positiv test. Dersom du ikke finner el da heller ville jeg kontaktet lege (selv om det er ganske vanlig at kroppen hopper over el ca én gang i året).

Annonse

hmm... kanskje det ja.. Det forklarer jo en hel del! Synes det er rart at jeg ikke får utslag to pp på rad skjønner du/ dere, men jeg har fått med meg at man ikke nødvendigvis har el hver syklus ja.

Håper at jeg får utslag neste pp, eller at det er positivt svar på graviditetstesten! (helst det siste!!)

*krysser fingrene for meg selv og andre*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...