Anonym bruker Skrevet 21. april 2006 #1 Del Skrevet 21. april 2006 Åh, jeg orker snart ikke mere. Har lagt på meg 13 kg og er i uke 33. Jeg vet at det ikke er ille, men helt normalt - men jeg takler det bare ikke! Jeg veier meg hver morgen og synes jeg ser feit ut! Min vekt da jeg ble gravid var 61 kg og jeg har alltid vært opptatt av å se sunn og frisk ut, men har også alltid hatt ett lite probelm med at jeg ikke vil at noen skal synes jeg ser feit ut - Jeg gruer meg så til hver gang jeg skal til jordmor fordi hun har en helt annen type vekt enn det legen min har. Dessuten trekker legen ifra 1 kg for klærne. Hos legen veier jeg det samme som jeg gjør hjemme om morgenen, men hos jordmor veier jeg alltid mere. JEG HATER DETTE!! Håper noen kan gi meg noen gode råd med på veien.. Jeg la på meg 16 kg med forrige mann og veide da 65 kg i utgangspunktet - så jeg vet at det går av igjen.... men alikevel...I HATE IT!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4828254-vekt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå