Anonym bruker Skrevet 21. april 2006 #1 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg har ikke villet ha sex d siste ukene, for jeg har slett ikke hatt lysst, men nå har jeg lysst, men tørr jeg ?? Har hørt begge deler, men heller mot meningen om at sex ikke skader. Likevel er jeg redd det vil forstyrre den lille spiren. Jeg er i uke 6 nå. Beklager, vil være anonym :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. april 2006 #2 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg tør ikke.... redd for å begynne å blø......... er i uke 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. april 2006 #3 Del Skrevet 22. april 2006 Dere kan nyte sex, men unngå samleie. Men uansett, dere har ingenting å bekymre dere over. Den lille spiren er så beskyttet som bare det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. april 2006 #4 Del Skrevet 22. april 2006 Så sant man ikke har blødninger, så er det ingen ting i veien med å ha sex i svangerskapet. Den lille ligger godt beskyttet inni oss :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. april 2006 #5 Del Skrevet 22. april 2006 Unngå samleie???? Dummeste jeg har hørt!!!!!!!! Nyt sex, du!!!! Ikke farlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 22. april 2006 #6 Del Skrevet 22. april 2006 Er svangerskapet normalt,så er det ingen fare med å ha sex og samlei.Gå inn på BabyTV helt øverst på siden,der får du informasjon om slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå