Gå til innhold

Ang dette med glidemiddel... HVORDAN BLI "VÅT"??? Hehehe....

Anbefalte innlegg

Har hørt flere steder at man ikke skal bruke glidemiddel når man prøver. Ser det er skrevet flere innlegg om det her nå og. Men hva skal man gjøre da?? Så det stod lenger ned her at man skulle bruke rå eggehviter, det har jeg IKKE lyst til!!!! Så hva gjør vi?? Er så tørr at sex uten glidemiddel er vondt, nesten så vi ikke får den inn engang... Og mannen har sprukket i strengen flere ganger pga det.....

Fortsetter under...

Vanskelig å bli noe i "humør" når man skal hoppe til sengs ihvertfall annenhver dag i fem-seks dager... Gjør det jo "bare" fordi vi vil ha en baby... Har ekstremt lite sexlyst fra før og, unntatt når jeg har mensen! (haha, typisk.............)

Annonse

Rapsolje!

Har lest flere plasser at dette er noe av det beste å bruke, det er ikke skadelig for spermen!

Vi har brukt det lenge, har helt det i en liten sånn reiseshampoo-flaske jeg har kjøpt på H&M. Praktisk!

Hei.

Jeg lette litt rundt på nettet og fant denne siden

http://www.early-pregnancy-tests.com/pre-seed.html

Har i tillegg bestillt en pre-seed til meg selv, skal bli spennende å prøve dette neste pp.

Lykke til.

Hilsen fra

Hei,

jeg ble gravid i en fei med masse glidemiddel. Ikke ta alle prøve-tipsene for høytidelig, det meste av det er bare oppspinn og bløff som folk videreformidler i beste mening uten å ha noen som helst dekning for det de sier. Det finnes nettsider og helsekostprodusenter som lever sine glade dager på grunn av at folk tror de trenger en rekke spesialtiltak og remedier for å bli gravide. De aller fleste blir gravide på helt vanlig måte, ved å ha sex rundt EL, og blir de ikke det bør de heller kontakte lege for å få hjelp.

Vennlig hilsen lege, som synes gode råd ofte kan være for dyre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...