Gå til innhold

soving igjen.. men noen som kan hjelpe? (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

min sønn på 20 mnd har begynt å tulle veldig på kveld og natt. igår feks så brukte han 1 time på å sovne. småsutret først, men hyl skrek ettehvert. var inne mange ganger og prøvde å roe, gi vann ol. halv ett i natt var det påen igjen. da holdt han det gående i to timer nesten. sånn har det vært en stund nå. begynner å bli rimelig sliten av dette nå. sliter vedig å ikke få sove godt om natten. han har alltif sovet godt på natt og sovnet godt på kveldene før. Han sover ca en time på dagen.

noen som har erfart det samme? gode råd taes mot med stor takk.

Fortsetter under...

Kan det være tenner? Jeksler og hjørnetenner kan være skikkelig vriene og seige...

Jenta mi blir helt forandret om natten i perioder, og da er det er bare å ta henne opp og holde henne til hun sovner igjen som funker her i gården... Ganske slitsomt (hun får hjørnetenner nå - gjeeesp...... og våkner med et hyl nesten hver time... ), men med en gang tanna kommer opp er alt tilbake til det gamle igjen.

Men det kan jo være hva som helst, de skal jo gjennom mange perioder med utvikling både fysisk og psykisk, og det er opp til deg å vurdere om han gråter av trass eller om han har vondt/trenger trøst.

Håper det går over i alle fall!

Har ingen råd, men har akkurat samme problem med min tulle på 21 måneder, hun har vært slik en måned. Trodde det var tennene først, men hun er slik enda.

Er gravid igjen, så har ikke så mye overskudd til å løpe opp og ned til henne hele tiden. Så har endt med at hun blir lagt i vår seng sammen med meg, da slokner hun med en gang. Hun er veldig mammadalt for tiden, så lurer på om det rett og slett er litt nærhet og trygghet hun trenger om natta. Får se om det ikke går over igjen snart, kan ikke ha henne i vår seng heller.

Hun sover en time på dagen, og legger seg klokken 20 om kvelden. Da er hun trøtt, men skal leke og tøyse i egen seng, og så gråter hun etter hvert, våkner i ett tida, da nekter hun å sove videre i egen seng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...