en liten en Skrevet 21. april 2006 #1 Skrevet 21. april 2006 Lurer litt på om dette med mammatøy er oppskrytt? foreløpig har jeg ikke kjøpt en eneste mammatopp, bare lange vanlige. og magen er jo stor. det går helt fint nå i allefall. Dessuten er mye av mammaklærne skikkelig dyre klær, som jo ikke kan brukes etterpå. Bedre å kjøpe klær som også kan brukes senere?! Også ser mye temmelig traust ut, litt kjerringaktig... Jeg har bare kjøpt klær med store strikker, skjørt og bukser i stretch og det funker jo veldig bra. Kan anbefale Mango og Zara, der fant jeg mye bra som ser bra ut, siden de ikke fører mammaklær, men som passer til voksende mage. Og jeg var ikke den eneste som kjøpte mammaklær der!
Gjest Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 har heller ikke kjøpt mamma-topper, men har et par bukser som er høye i livet, alltså tradisjonelle mammabukser. bruker også andre typer bukser, men nå strammer det meste rundt hoftene og jeg har ikke sjanse på å kjøpe klær i store størrelser da det blir altfor stort rundt lår, rumpa og i benlengde.. så visst går det ann og kombinere med litt diverse, det er jo opp til hver og en! men jeg er veldig glad jeg har noen mammabukser nå når magen begynner bli skikkelig stor..
Lystpåentiljeg Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Nei, jeg synes faktisk at det er utrolig kjekt med mammatøy jeg. Er jo bare magen som har økt noe særlig i størrelse. Har noen olabukser fra før, som er lave på livet, og går under magen, men jeg synes det er utrolig ubehagelig å ha på, dessuten sklir de vanlige buksene gjerne litt ned, vil ikke akkurat vise frem trusen min til alle heller, så jeg er glad for mammatøy jeg. Angående overdeler, så bruker jeg mye av mitt eget tøy fortsatt. Kjøper jeg vanlig tøy i store størrelser, så håper jeg ikke at det er noe jeg vil bruke lenge etter fødsel heller :-)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Jeg synes det er så mange som er negativ til mammatøy. Skal vi ikke være glade for at det faktisk er noen som tenker på oss gravide og selger klær som vi skal trives med!? Takk til alle dere som driver mammabutikker!! Jeg har funnet masse fint og er kjempefornøyd. Og til alle dere som ikke trenger å kjøpe mammaklær: dere er heldige hvis dere ser fine ut i vanlige klær, det gjør ikke jeg!
Blåbærlyng Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg synes kvinneklær generelt ikke holder så veldig lenge, skifter jo ut masse klær hvert eneste år jeg i alle fall. Så når jeg da bruker mammaklær i ca 6 mnd hver graviditet og har tenkt å bli gravid gjerne to ganger til, så føler jeg at jeg trenger disse klærne og får brukt de opp rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå