Gå til innhold

Termin 06.06.2006 og synes det er litt ekkelt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dette er en litt ekkel dato å ha termin på. Er selv ikke overtroisk, men synes det er ubehagelig når andre nevner det for meg. Hørte noen snakket om at det sto noe om betydning av barn født på denne datoen i Vg, er det noen her som har lest dette???

Er det flere her som har termin denne dagen og hva tenker dere om det?

Skrevet

Har ikke termin da, nei. Men ville bare si at jeg synes det er en flott termindato, jeg!! Kult å føde 06,06,06!!! Går sikkert så fint, atte ;o)

Skrevet

Jeg er ikke troende i noen form, men jeg hadde faktisk et håp om at jeg skulle lande på 6. i 6. i 2006.. Men nå vil jeg bare bli ferdig!! Lykke til.. ;)

Skrevet

er det liksom fordi det er "Dyrets" tall (666) i bibelsk betydning, mener du..? Nei, det hadde jeg da aldri kommet på å bry meg om engang (*ler*)! ;-) Jeg føler meg ganske sikker på at du ikke får et demonisk barn ;-) Dessuten er det bare 5 % av alle barn som faktisk blir født på termindato, så muligheten for en annen fødselsdato for nbarnet ditt er stor.

Lykke til!

Skrevet

Jeg syns egentlig det er en skikkelig kul dato jeg.. (ikke noen djeveldyrker eller noe altså *ler*)..og kunne godt tenkt meg og hatt bursdag på den dato også..:P

Og iallefall fått barn den dato..men med termin 1 mai tror jeg det blir LITT vel lenge å knipe igjen;) *ler*

Men som en annen skrev, de færreste blir født på termindato, så du hadde vel hatt større sjanse til å få den dato hvis du hadde termin dagen før eller etter;)

Masse lykke til:) Det er en knall dato;)

Skrevet

Hei! Eg har termin 040606 og synst det hadde vært litt stilig om eg går 2 dager over! Er jo ingen som gløymer kortid knerten er født da!

Skrevet

Jeg har også termin 06.06.06. Jeg regner ikke med å treffe på termin, men hvis jeg gjør det så håper jeg ikke det blir kl. 06.06. Det hadde kanskje blitt litt mye. Ellers så er det jo en dato som er lett for andre å huske, så det hadde jo vært litt artig.

Skrevet

...og så er det jo Svenska Flaggans Dag ;-)

(svensk jeg nemlig!)

Skrevet

Jeg vet godt hva du snakker om..Har mens termin 06.06.06... Vet at det er den "riktige" terminen.(fysisk umulig med den jeg har nå, 14) :)

Synes også det er ubehagelig. MEN det var en som trøstet meg...hun sa; husk at det er 0-6-0-6-0-6....og da "teller" det ikke... i forholdt til om det hadde vert 666. Skjønner? Det hjelper meg litt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...