Anonym bruker Skrevet 21. april 2006 #1 Skrevet 21. april 2006 Var på Rema og handla i kveld .Så de hadde kakemix med både gulrotkake og verdensbeste. Er det noen som har smakt de? Er de like gode som hjemmelagde?
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 21. april 2006 #2 Skrevet 21. april 2006 har bare smakt gulrotkaka, og den var grei...men ikke i nærheten av den jeg lager selv:-)
Påan-igjen Skrevet 21. april 2006 #3 Skrevet 21. april 2006 Smakte slik kakemix av verdens beste i går og syns den var veldig god. Bunnen var blitt høy og luftig og marengsen var god. I fyllet hadde hun blandet inn litt krem, men den er sikkert god uten også. Jeg er veldig glad i å bake så jeg blir nok vanligvis å lage helt hjemmelaget fortsatt, men har man det travelt så vil jeg anbefale mixen.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2006 #4 Skrevet 21. april 2006 Har prøvd både hjemmelaget og den Remapakken. Synes at den hjemmelagde er 10x bedre og like rask å lage. (Verdens beste) Men smak og behag.............
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 21. april 2006 #5 Skrevet 21. april 2006 Lagde gulrotmuffins (Toro) her om dagen, og de var ihvertfall knallgode! Til og med 3 åringen elsket dem. Hadde melisglasur og nonstop oppå Kakemixen er sikkert like god. Verdens beste har jeg ikke laget/smakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå