Gå til innhold

Mensen kom igår, og røntgentime er nå bestilt....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei på deg Malathiel!

Jeg har nettopp hatt denne røngtenen, og var positivt overrasket over at det ikke gjorde mere vondt. Dessuten var det deilig å dra hjem og vite at alt var bra, og at egglederene var åpne! Godt med sånne undersøkelser hvor man får svaret med en gang!

Må bare spørre hvis du lurer på noe. Husker jeg hadde mange spørsmål, men ingen som kunne svare.

Klem

Hei MaybeMe!

Ja, så man får svar med en gang altså?!

Gyn sa at det kan kjennes ut som sterke mensensmerter, men at ikke alle synes det var like behagelig...

Det varer vel ikke så altfor lenge, og mensensmerter tåler jeg jo ;o)

Har gått gjennom to gastroskopi-undersøkelser, så jeg bør vel overleve dette også...hehe...

Ja, de ser med en gang på skjermen om de er åpne eller ikke, dessuten pleier man visst å kjenne det hvis de ikke er åpne. Presser visst mye mer da, ettersom jeg forst, fordi kontrastveska ikke kom gjennom.

Det minte veldig om menssmerter, og jeg kjente godt hvor egglederene mine var der og da, ja. Men det var fort gjort. Hun sa det kunne gjøre litt ekstra vondt ved neste EL, fordi det kunne være litt veske igjen som ble presset ut. Jeg kunne gjerne hatt litt ekstra vondt hver gang jeg hadde EL, så var jeg sikker på når den var. :o)

Fikk vondt noen dager etter røntgen, men trodde det var alt for tidlig med EL, så trodde bare at det var litt smerter som "hang igjen", men så viste det seg etter noen dager at det faktisk var EL som kom for tidlig. Så smertene stemte de.

Nå skal jeg ut og kjøpe grill! Jippi, sommer og grilling snart!

Hei malathiel:)

Tenk så deilig om en uke er du "videre" hehe, hørtes ikke pent ut gitt, men gud så deilig at du vet at du baner vei for de små greiene, hihi:) Det er så koselig å se deg i kjellern om dagen, liker meg veldig godt der jeg, men hva gjør vi når vi blir gravide da, det trur jeg ikke vi har tenkt på, sette oss på en krakk midt i sentere å gnikke på hverandere, hehe.. Du får ha en fin helg, du som har fri, vi snakkes.. Jeg jobber seint på mandag ogs du? Klem fra meg

Annonse

Hoho! Ja, da skal vi sitte på en krakk midt i senteret og gnikke oss mot hverandre :-D Lurer på hva Øivind sier da...hehe...

Synes også det er kjempe koselig i kjelleren, blir litt trist å ikke kunne sette seg ned der når man går med søppel... Men men, noe må vike!

Tror glitter fikk litt panikk etter all snakket om slim igår, hehehehehe!!!!

Har du ringt tarotkongen da?? ;o)

Han er visst flinkere han...hihi

Tror jeg jobber 9-16 på mandag, for vi har møte med alle leilighetene her på kvelden. Å gud, det skal bli godt å slippe det når vi flytter!!

Ha en fin dag på jobben da! Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...