Gå til innhold

Veldig stor, veldig tidlig!?!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det mange av dere som ble veldig fort store? Jeg venter mitt andre barn etter 5 og ett halvt år, og ble stor allerede etter 2 mnd.... Nå er jeg 14 uker og magemålet mitt er nesten 90 cm v/ navlen. Mange som sier det er to derinne....... Jeg er normalt helt slank...ca 77cm.

Fordi det er 5 år siden sist, trenger det da og bety noe om man legger på seg raskere da, enn ved at det er bare ett år siden???

Fortsetter under...

Jeg er i uke 11 med mitt tredje barn. Jeg er også normalt slank. Nå er midjemålet mitt 104. Har like stor mage nå som jeg hadde i uke 20 sist. Alle mener det er flere der inne, men jeg avventer UL. mange her inne som klager på store mager, så jeg tar det med ro.

Selv om jeg har stor mage, har jeg ikke lagt på meg noen kilo, er det luft?

Uff, dette lover ikke bra for meg hvis jeg er gravid nå... Jeg ble fort stor med nr 1 og nå håper vi at vi er gravide med nr 2... i slutten av juni skal vi i bryllup til min søster og hadde tenkt å holde det "hemmelig" til etter da... men det er jo mulig ikke går, hvis jeg blir like fort stor nå...

Annonse

hei. har en venninne som var syv mnd på vei føre det syntes. selv har jeg blitt fort stor alle gangene vi har samme kroppsbygning (slanke )og til syvende og sist var det hennes mage som ble størst.og denne gangen er inntet unntak. jeg er 6 uker på vei nå og får ikke på meg buksene mine og min tre åring tok på magen min i morres og sa :mamma pist mye mat. hadde tengt og ikke si noe til noen på en stund men det ser ut som vi ikke har noe valg.og tenk så godt. man kan slippe ut magen og de ekstra kiloene man har godt og holdt inne når man ikke var gravid.:)

Hei jeg fikk ei lita tulle for 18 mnd siden og da jeg gikk gravid med henne så kunne ingen se det før jeg var nærmere 8 mnd på vei, da fikk jeg min første kommentar og hun lurte på om jeg nettopp var blitt gravid.

Nå er jeg 9 uker på vei og måtte i går kjøpe min første mammabukse da jeg ikke får på meg noen av mine egne...

Må også legge til at da jeg gikk med første kjøpte jeg ikke mammaklær.

Så dette kan jeg ikke sjule lenge.

hei....

gøy å se at det er flere enn meg som føler at magen kom tidligere denne gangen...dette er mitt tredje svangerskap... de to andre var det ikke synlig på før ved sjette måned denne gangen som jeg liksom håpet på å kunne skjule det lengst mulig..(blir alenemor).. blei det synlig allerede ved åtte ni uker... bruker litt collegegensere nå så det kan være skjult en liten stund til... gleder meg liksom ikke til alle spørsmålene.... folk du ikke kjenner er jo såå fryktelige nyskjerrige når man går gravid.......

kjenner til dette med bukser også... får på meg noen enda men må vel snart bytte ut litt her.......

lykke til alle sammen.....

• 5 uker senere...

Er 24 Uker idag men har en mave some godt kunne vaere 38 uker pa vei. Venter nummer to. Synes det går veldig fort denne gangen. Blir allerede lei av å gå sånn.Tatt pa meg 10 kg. Aer ellers veldig tynn. Blir lei av å hore menneskers dumme kommentarer nar jeg kommer pa jobb. Har aldrig synts det var så deilig å vaere gravid men det kjonneste nar barnet aer der. Vel vel admer, vi vet hvorfor og skulle sikkert ikke ville bytte med de some ikke venter barn men det aer ikke alltid enkelt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...