Gå til innhold

April: Angelica har kommet!!

Anbefalte innlegg

Hadde time for igangsetting tirsdag morgen,var kjempe spent på om jeg var moden eller ei... Legen sjekket meg og han sa jeg var begynt å modnes men ikke ferdig. Han satte modningsgele kl1030. Kl.1200 gikk vi ned i kafeterian for å spise litt,med beskjed om å komme tilbake 1530 for ny ctg. Hvis alt var bra da kunne vi reise hjem og komme tilbake dagen etter for ny kur. Innen kl. var 1300 hadde jeg rier med 2min mellomrom. vi kom oss opp på fødeavdelingen og ble lagt på mottaksrom. Da var riene så sterke at jeg ville ha lystgass,jordmoren mente jeg burde prøve en varm dusj først. Det hjalp ikke noe særlig... Kl 1530 ble jeg flyttet på fødestue og fikk endelig lystgass. Det var ikke mange rundene det funka, for riene kom så tett at jeg ikke rakk å puste i mellom. Jeg spurte om epidrual og legen kom for å sette det. Etter mange bom traff han heldigvis,men det funka bare på halve meg. Heldigvis hjalp det litt og jeg klarte å puste meg gjennom. Plutselig følte jeg trang for å presse. Det kom litt fort så det blei litt Texas noen minutter der, men etter 4 press var hun ute!!!

Kl.1841 3764g 50cm 35cm rundt hodet

Hun hadde blitt målt til 4300g så jeg var veldig fornøyd!

Da har jeg vært heldig å oppleve 2 helt forskjellige fødsler.

Storesøster kom 25 timer etter vannavgang med 1time og 40min med pressing.

Alt står bra til med oss og alle ser ut til å trives i den nye familiesituasjonen!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4825772-april-angelica-har-kommet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...