♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 21. april 2006 #1 Del Skrevet 21. april 2006 Hei Hei Hvordan går det med deg? Travel uke med praksis og full rulle? Her går alt i normal gjenge. Var på ultralyd i går, torsdag, og det var kjempe gøy. Plutselig så så jeg at det var en baby der inne. Forrige gang i uke 18 så måtte jordmora fortelle at hva vi så for jeg så ingenting. Denne gangen var det helt anderledes. Vi så en perfekt liten baby som sparket og veivet med armene. Helt utrolig å se en liten nesetipp, ei spiss rompe, telle 5 fingre på handa og se at han vinket til oss. Var ikke så veldig interessert i å bli tatt bilde av da, hver gang hun prøvde å få ham til å legge seg i en fin stilling så vrei han seg nedover, men jeg fikk da et action bilde av spark, også fikk jeg ansiktsprofilen hans og øverste del av brystkassa. Alt så helt normalt ut og han har heldigvis strekt seg godt ut i forhold til forrige gang. Men det hadde jeg vel en liten mistanke om allerede Kjentes sånn ut for å si det sånn. Det var godt å se ham igjen da, og det var med en viss stolthet at jeg limte ultralyd bildene inn i baby albumet hans. Jeg gleder meg bare sånn til å møte ham. Og at det er en han er det ingen tvil om, vi fikk se både penis og skrotum. Ellers så har jeg begynt hos fysioterapeut, noe som innebærer mye smerte. Alt føles nesten enda vondere nå enn før, men med vondt skal vondt fordrives er det ikke noe som heter det da? Er sykemeldt enda en måned nå, og jeg begynner vel å se ganske mørkt på å komme tilbake på arbeid igjen nå. En måned til, da er vi jo i slutten av mai. Så er det juni, og i juli tar jeg ferie og i august går jeg ut i mamma permisjon. Gud, når en skriver det sånn så er det jaggu ikke lenge igjen....... Noen ganger føles det som for alltid til vi får treffe lille babyen, og noen ganger føles det som om tiden som gravid er så altfor kort. Nei, nå skal jeg sette meg å se Ringeren av Notre Dame med stesønnen - er god underholdning både for store og små det. Så får du ha ei virkelig fin helg dersom jeg ikke ser noe til deg. Jeg skal sitte barnevakt til barnet i morgen, og ha 3 venninner over på bursdagsmiddag mens mannen er ute og fester med jobb. Satser på at mine 3 venninner har vett nok til å drikke for meg og. Erfaringsmessig så er det vel sånn. Bare koselig det da. Vel, ha ei fin helg. Også snakkes vi. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4825587-hei-hei-dakota/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
DakotaFikkJente*20.08.06* Skrevet 21. april 2006 #2 Del Skrevet 21. april 2006 Hallo du! c",) Ja, her er det forholdsvis hektisk kan man si... Helt i koma jeg, men det går seg vel til når vi er tilbake til normalen tenker jeg... Var innom msn i går, men da så jeg ikke noe til deg. Så at du var logget på i sted, men siden dere sitter og ser på film er det vel ikke sikkert at vi får til å prates i kveld. Kommer jo helt an på hvor lenge jeg orker å sitte oppe det. Ser for meg at det ikke blir så seint gitt... Det er jo forholdsvis uvant å jobbe hele dagen, ikke få noe hvil og så full fart når man kommer hjem og til gullet skal sove. Jaja, tre dager neste uke og så er jeg ferdig. Forhåpentligvis!!! Tror jeg blir gal av hele greiene! Drømmer om fagprøve om nettene og tenker på det hele dagen, så jeg tror hele hodet eksploderer snart... Får bare satse på at jeg klarer å gjøre det jeg skal og får bestått altså! Skulle jeg stryke så er det jo bare å ta den opp igjen, men det er jo litt surt da... Særlig siden jeg må vente et halvt år. Da har jeg jo en som er ganske nyfødt, så det blir ihvertfall et år å vente da. Hadde jo vært veldig deilig å slippe det!!! Nei, skal ikke mase mer om dette, men du skjønner jo hva som opptar meg om dagen.... Flotte greier at alt var bra på UL!! Jeg skal til legen igjen 2 mai som sagt og det skal bli greit. Tenker på at jeg nå faktisk er 5 mnd på vei og over halvveis! Hjelpe meg... Tiden flyr, det er nå ihvertfall helt sikkert! Ellers har vi hatt kjempevær hele uka, så minsten og mormor har vært lange turer hver dag og så ute og lekt - de dagene han ikke har sovet til jeg har kommet hjem da... Da har vi vært ute om ettermiddagene og her om dagen fikk jeg faktisk tatt våropprydning i et av bedene mens sambo skar ned et tre og minsten lekte med det han fant. Utrolig deilig at han liker å være ute altså!! I dag har han vært ute i to timer. Først en med faren mens jeg vaska badet og rydda rundt og så en med meg mens faren støvsugde og vaska gulver. Jeg er ikke veldig god i hofta etter å ha gått litt rundt på skolen nemlig, men huset må jo vaskes likevel!!! Ihvertfall når det gjelder sånne perfeksjonister som meg... Hvis ikke vi snakkes håper jeg du får en hyggelig bursdagsfeiring med venninner! Nå er jeg nødt til å ha litt mat, for jeg er så sulten at jeg er helt kvalm... Klem fra meg. :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4825587-hei-hei-dakota/#findComment-4825981 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DakotaFikkJente*20.08.06* Skrevet 21. april 2006 #3 Del Skrevet 21. april 2006 Hallo ja!! Det var jo utrolig irriterende at jeg ikke hørte at jeg fikk beskjed fra deg da!!! GRR! =( Satt og så på Idol jeg og lyden er nok litt lav på data'n.... Jaja, vi får prøve igjen en annen dag... Om ikke annet fikk jeg ihvertfall et par nye smiley's... Hihi... =D Vi snakkes! Klem igjen fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4825587-hei-hei-dakota/#findComment-4826666 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå