Gøril og Jesper :) Skrevet 21. april 2006 #1 Del Skrevet 21. april 2006 hei. Jeg har litt problemer med msn fortiden, jeg skjønner ikke helt hva som skjer. om min kjære skjønner heller ingenting. Savner å prate med deg, håper du leser dette. I dag kom mensen, 2 dager over tiden, og kun med spotting en dag. Merkelig greier. Uten smerter og alt, så dette skjønner jeg ikke noe av.. Men jeg håper at kroppen fungerer fordi, blir til og med lettere bekymret når jeg ikke fikk mensensmerter. Det har jeg jo alltid.. Hmm.. Ellers så går det greit med meg. Jeg skal til gyn neste tors, og da skal vi sende inn søknad til ICSI. Blir spennende. Kommer til å ta det første forsøket privat, og viss det ikke fungerer på det første så blir det offentlig. Sender inn begge søknadene samtidig, slik at vi ikke trenger så mye ventetid i det offentlige om det ikke skulle fungere. I tilegg får vi 4 forsøk, om det ikke skulle klaffe med de andre. Men jeg regner med det blir klaff på første forsøk. Privat er mye dyrere, men jeg eier ikke tålmodighet vet du. Nå er jeg spent på din situasjon.. Hvordan er det med deg? Håper alt står bra til, og at du koser deg masse med den lille babyen i magen din!! Jeg håper at datamaskina fungerer snart på msn (fungerer på alt annet), men skriv gjerne noen ord her, slik at jeg vet at alt står bra til Stor klem til min gode gode venn Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4825522-l%C3%B8vinnen-79-f%C3%A5r-oktoberbaby/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. april 2006 #2 Del Skrevet 21. april 2006 Hei Gøril! Der var du endelig Har prøvd å få tak i deg på msn, men det viser seg å være vanskelig. Begynte nesten på å lure om du var sur på meg.... Neida, bare tulla Her er det meste som vanlig. Våren har endelig kommet, og vi koser oss med å stelle i den lille hagen og nyter vårsola skikkelig Den lille tassen i magen har det forhåpentligvis bare bra. Var til jordmor i går, men lyttet ikk etter hjertelyden enda. Jordmor synes det er litt itdlig i tilfelle hun ikke kan finne den. Da blir man bare unødvendig engstelig sier hun. Enig i det. Skal på kontroll igjen først på mai, og da skulle vi høre den sa hun. Gleder meg Har da prøvd å jobbe fullt denne uka, men det gikk ikke så bra. Er helt ferdig etter jobb, og ligger rett ut på sofaen resten av dagen med hodepine, vond rygg og litt spying Så jeg skal sykmelde meg 50 % fra neste uke, og jobbe halvt en tid framover. Må ta hensyn til kroppen min nå, ikke presse meg for mye. Har fulgt litt med deg på ass. befruktning, så har fått med meg litt ang situasjonen din. Blir godt å få kommet igang med søknader og alt nå, da er en i alle fall inne i systemet og vet at det nærmer seg. Håper det skjer raskt for dere, og med klaff på første forsøk Skal krysse fingrene for det. Håper du snart er på msn igjen. Savner å snakke med deg vennen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4825522-l%C3%B8vinnen-79-f%C3%A5r-oktoberbaby/#findComment-4826027 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå