Gå til innhold

bare lurer,noen gode råd???

Anbefalte innlegg

Skrevet

når gikk dere på byen første gang etter dere hadde fått gullet??

kjenner det kribler litt i kroppen, har melk i frysen, værdens beste mamma til barnevakt og venner som maser å vil ha meg med!! men vet ikke om jeg klarer gå fra tulla, selv om jeg sikkert hadde hatt godt av litt "voksentid"..... tror jeg hadde følt meg som en forferdeli mor??? har aldri vært fra gullet før, blir så forferdeli usikker!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tok første fest da jenta vår var 6 uker...hu sov over hos mine foreldre.det gikk kjempefint!(selv om jeg har fått masse pepper for det av enkelte anonyme her inne!)

vi leverte henne kl 7, og hu sovnet 23 og sov til kl 7, så jeg visste jo at hu stort sett sov.var veldig kos å se henne igjen neste morgen:-)

Skrevet

Gutten var fem måneder, sov hos moren min. Jeg sov også over der da jeg kom fra festen, sånn at jeg var der da han våknet. Jeg drakk ikke så mye, men koste meg litt. Skal innrømme at det var både rart, tomt og litt deilig med alenetid.

Skrevet

Var faktisk bare to uker før vi var ute med noen venner og hadde en god venninne av meg til å passe på han her hjemme. Det gikk så fint så. Senere har jeg i løpet av to og en halv måned vært ute masse og pappan har vært heime. Jeg har heller ikke brydd meg med å pumpe, har heller gitt mme de gangene jeg har vært ute. Fin måte å venne til både flaske og mme, begge deler kommer jo etterhvert. Uansett har jeg nytt hver sekund ute og samtidig gledet meg til å komme hjem. Alt har gått så bra. gleder meg til neste gang jeg skal ut!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...