Gå til innhold

butikker med mammaklær, Stavanger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei!

Det finnes ikke så veldig mange butikker.Men h&m i arkaden har litt.Åsså har de litt klær på polarn o pyret.Og på en butikk som heter Bittens.

Jeg var på bittens,måtte virkelig ha en ny bukse.Men hun som har butikken er utrolig masete synes jeg.Følte liksom ikke at jeg fikk sett litt etter bukse selv.Hun fant frem på en masse bukser,og kom inn i prøverommet mens jeg prøvde buksene osv.Begynte å finne frem en masse stygge topper,som passet bedre til ei 50 år gammel dame som skal pynte seg opp på sydentur...Synes det blir litt vel mye jeg..

Uansett,kom hjem med en dongribukse jeg har brukt 2 ganger og ga 650 kr for den.Dårligste kjøpet noen gang...Tenkte bare jeg ville advare,nytter ikke å si noe til henne,hun blander seg uansett..:)Men hun hadde stort utvalg på bukser,så du finner garantert størrelsen din hvis du går der!

Lykke til=)

Skriver under på det der med Bittens.

Det er nesten ubehagelig å handle der.

Kan ha endel pene gode bukser. De fører bla 2wear og andre "kjente", men prisen er som hun over sier - forholdsvis høg.

Har opplevd å bli presset på stygge topper. Og de finner på alt mulig å selge, ting de mener vi trenger. Bare tull.

Og hvis du kommer tilbake for å bytte noe, blir de dritsure.........

:-)

Annonse

På MagasinBlaa har Intel Barn i tredje etasje noe mammaklær. Litt annerledes enn de andre, men litt dyrt kanskje.

Leste i avisen om en butikk som het Engler eller noe sånt som visstnok også skal ha mammaklær. Har ikke vært der selv.

Ja de har kanskje litt finklær,hadde kjørt også..Men var kun på jakt etter bukse,så så meg ikke så godt rundt,fikk jo ikke kjangs heller,hehe...:)

Bittens ligger i gaten mellom valbergtårnet og østervåg.Ned gaten med kramer frisør og kaffebar.

Polarn O`pyret eller hva den heter,ligger på andre siden av veien fra arkaden(inngangen som ligger nede).Er vel klubbgaten det heter.Ligger i den gaten som stavanger aftenblad,åhlens osv ligger i.

=) lykke til med kjøpet!

Gå på Polarn o'pyret, det er klart den plassen med best klær, bittens har fine klær, men alt for slitsomt å gå dit og de prakker på deg alt mulig . skulle kjøpe en svart bukse, jeg fikk 12 bukser og 15 topper og to skjørt inn i prøverommet og hun er på deg hele veien. skikkelig klegg, ubehagelig å handle der. akkurat som om de tror jeg driter penger. herregud, de burde seriøst skjerpe seg, så hadde salget gått opp....:( men, men... jeg ende opp med en bukse, to topper og et skjørt den første og siste gangen jeg handlet på bittens i stavanger

hehe...eg må sei eg suns d e litt morsomt...men d e jo for d eg gir klar besje te hu der gamlå at d får vera grenser:) fyste gang eg va innom, jekk kjempe greit, mest pga mamma som snakte i et me na, så hu fekk ikje kjangs å hjelpa meg (eller dytta på meg någe)! men forje gang va festli...då sko eg se på kjole eller någe te bryllup, og de kjolane så va der va bistygge...og eg sa d så d va eg...:di ser forferdeligge ud, kan ikje gå me någe sånn, å herregud for en pris osv...

eg kan trygt sei d va ei ganske fornerma dama, så sendte meg ud å meinte eg måtte gå ein aen plass:) HAHAHAHA....(hu fortjente d litt og:):))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...