Gå til innhold

Var på første ultralyd idag.

♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥

Anbefalte innlegg

7 uker på vei og første ul. Så en liten hvit sak inni en svart litt større sak:) Der var gullet vårt som skal vokse seg stor og flott og ikke komme ut før h*n skal. Vi fikk ikke høre hjertet men legen sa at alt så helt normalt ut. Skal tilbake på ny ul den 04.05. Nesten TO UKER til.. huff det er så lenge til , men skal vel være glad for at vi får ul såpass ofte. Er nå lenger enn jeg noen gang har vært så håper at denne klamrer seg fast og at alle gode ting er tre...

ville bare fortelle jeg=)

Fortsetter under...

Så bra, Sol!!! Følger med i spenning... Det er ikke mye å se så tidlig, men jammen hjelper det på psyken og bare vite at den er der fremdeles, og vokser!!! Ved min først SA var jeg til ult. uke 10+, 11+ og 12+, og det var ikke før på den siste vi kunne høre hjertelyden.. Men ser at noen av jentene her har fått høre den rundt 10- 11, så det varierer visst litt også.. Og Hamster kan kose seg med den hver dag da!! :-))) Tror nok jeg kommer til å skaffe meg sånn babywatch etterhvert... Tør ikke bestille ennå, blir litt overtroisk av å miste flere ganger.. hehe..

Tusen takk TralleTroll! Er så godt å snakke litt med folk her inne i samme situasjon og høre litt=)

Skal på ny ul 04.mai. og sambo spurte legen om når vi kunne se og kasnkje høre litt mer og hun mente vi kunne se og høre mer allerede neste gang. vi får krysse fingrene for det:)

huff pleide å være såå morgenkvalm nå denne gangen, men så idag var jeg ikke det. Selvsagt livredd for at babyen skal dø i magen uten at vi finner det ut før ul om to uker. Men så ble jeg kvalm utpå dagen i stedet og satt og brakk meg i bilen i stad så da håper vi at alt fortsatt er i orden. Dumt det skal så lite til før man blir redd!

hehe babywatcher er nok både bra og dårlig- men selvsagt ahr jeg også lyst på en. Får ikke lov av sambo da for han tror den kommer til å gjøre meg mer nervøs enn nødvendig! hehe =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...