Gå til innhold

Hei Jenter! Sjekk denna!!!! Ikke får å blåse på glørne, men ærlig talt!

Anbefalte innlegg

Svar på innlegg

sprøtt!! 17:34 20.04.2006

nå skal dere høre noe sprøtt! jeg la på meg ca 20 kg i sist svangerskap,reiste inn på sykehuset og fødte ut en 3,2kg tung baby,0,5kg tung morkake og ca 1 liter fostervann. kom hjem tre dager senere og veide akkurat det samme! Snakk om nedtur!!

glad andregangsfødende!

Overskrift:

Innhold:

Sv: kan dere ikke bare spise litt mindre? NYTT 20:20 20.04.2006

ja det håper du nok! har vært gravid før også jeg. la på meg 7 kg!

glad andregangsfødende!

Fortsetter under...

Annonse

hun har også lagt igjen et innlegg lenger nede..

"føler meg 90++ 10:35 20.04.2006

hei! er det lov å henge her selv om man bare føler seg stor? har det veldig bra ellers men er litt nervøs, for la på meg mye med nr.1. og nå er jeg nesten 10 kilo mer når graviditeten begynner enn jeg var sist gang... noen som la mindre på seg med nr. 2? trenger litt oppmuntring...!

glad andregangsfødende! "

hun er simpelten ikke til å tro.

burde ha kastet henne ut av 90+.

synd at hun bare kan bytte nick igjen..

Jeg synes du, "glad andregangsfødende" skal skifte nick, og være med å bimme igjen! Du har vel lært at du skal oppføre deg ordentlig nå!?

Husk at vi er en gjeng supre jenter, som tar vare på og bryr seg om hverandre!! -og vi bærer ikke nag!

Det er så dumt når en vikler seg inn i en masse løjner, for det smeller tilbake på en uansett!

Klemmer fra

Jeg må bare le høyt av 'glad andregangsfødende'!!

Jeg har egentlig ikke noe her inne å gjøre, men klarte å trykke feil..så ble jeg litt nysgjerrig da og måtte trykke meg inn på den tråden hun hadde laget... å få søren så teit megge!

Men så leste jeg meg nedover...og klarte å se at hun dreit skikkelig på leggen der ja. hahaha...tenk å glemme anonym-knappen da. så der fikk hun !!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...