Gjest leelu23 *27.11.2006* Skrevet 21. april 2006 #1 Del Skrevet 21. april 2006 Tenkte siden det er fredag... vi pleier alltid å ha noe god mat da.. enten kyllingfilet, hjemmelaget pizza, taco, biff,lasagn osv. Nå er det meg likegyldig.. maten smaker jo ingen ting!! og jeg sjesser ikke på noenting- idag blir det kyllingfilet.. Jeg kunne like gjerne spist en kald boks med lapskaus.. Må legge til at jeg er veldig gla i god mat og kan ofte spise mer enn magen orker.. hehe men nå om dagen har jeg ikke lyst på noe!!! Gleder meg til matlysten kommer tilbake.. (egentlig litt greit og hvis ikke hadde jeg vel sett høygravid ut allerede GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa27 er stolt mamma til 3 Skrevet 21. april 2006 #2 Del Skrevet 21. april 2006 Hehehe, sånn var jeg og for et par uker siden... begynner å ta seg litt opp igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 21. april 2006 #3 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg har akkurat trøkka i meg en skikkelig biff! Ta på litt salt og pepper så hjelper det litt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå