Gå til innhold

April: Kan dere snille april jenter hjelpe meg??

Anbefalte innlegg

Skal ta tatovering og skal ha i korsryggen,er det noen som har der og en annen plass,som kan si om det er vondt å ta i korsryggen? har en stor tatovering på hele skulderbladet,og litt til,og var ikke så veldig vondt,men vondt var det,men lurer på om det er vondere å ta i korsryggen??

Skal ha tatovering av håndavtrykkene til Simen,har vært idag å fått ordnet det,var på tatoveringsbutikken og fikk kopiert hendern hans,og var mye bedre enn blekk..hehe=)

Men er så usikker på hvordan jeg skal ha dem,om det skal være tommel mot tommel (som en slags vifte) eller ene håndene litt oppfor den andre,eller litt buet,eller helt vanlig side om side..

Hva synes dere? vil gjerne høre hva dere synes kanskje passer best...og evt.andre plasser på kroppen enn i korsryggen jeg kunne tatt..kan ikke ha på armene,for har litt tynne armer,så hånden hans blir så stor i forhold til mine armer,men pappaen skal muligens ha på armen,han er jo litt større enn meg der så passer bedre for han:)

Skal ha navnet hans også tatovert,men vet ikke helt hvor jeg skal ha det,om det skal være under hendene,over,ved siden av..han som skal tatovere skal tegne de og skyggelegge dem,så det blir ikke helt svarte handavtrykk,for de blirskyggelagt kan man si..skal ha en slagst gotisk skrift,eller som det sto, Old english,og passer kanskje bra siden jeg er fra Skottland:) men man skjønner hva det står,og skal stå Simen Alexander.

Men hvis dere vet om fine skrifttyper,så si ifra om hvor jeg kan finne dem,er ikke avgjort enda hvilken skrifttype det skal være,og tatovøren skal tegne litt forskjellig så får vi se:)

Kan dere snille,søte jenter hjelpe meg??

Mange klemmer fra meg=)

Fortsetter under...

Skal du ha flere barn? Da må du nesten ta tatovering med håndtrykkene dems også. Ikke noe imot det, er kjempe fint. Men det blir kanskje litt rart for de andre barna du skal ha. Og se at mamma har tatovering med storebror, men ikke oss andre??

Også dette med epidural.Det tror jeg ikke du får hvis du har tatovering i korsryggen.

Ja,skal ha flere barn,og skal ha tatovering med navnet deres også,eller noe annet på,og når det gjelder epidural,så får man det så lenge ikke hele korsryggen er en svart flekk,vet hva jeg snakker om.

Skal også ha tatovering av de tvillingene vi mistet,så skal nok ha hvis vi får flere barn ja.

Men nå var nå ikke det i utgangspunkte spørsmålet mitt.

Vil bare ha svar på det jeg spurte om=)

Hei. Jeg har tatovering i korsryggen, og ja det var j..... vondt. Har også en på skulderen, men det gjorde ikke vondt. Så da jeg skulle ta på korsryggen trodde jeg at dette ville jo gå bra...og det gjorde jo det altså, men tårene spratt. Men vi har jo født, og da kommer du deg gjennom dette også:-)

Jeg tror jeg ville tatt tommel mot tommel slik at det blir som en vifte, men skriften har jeg desverre ingen formening om..

Si fra når du har gjort det og hvordan det gikk. Lykke til:-)

Har dessverre ingen erfaringer å komme med, men synes ideen din om barnehendene var veldig søt.

Fortell oss hvordan det går, og legg gjerne ut noen bilder av resultatet. Det hadde vært gøy å se.

Som skorpion-75 sier, du har jo født, så dette fikser du!

Lykke til!

Ja,skal si ifra når jeg har fått det gjort,blir sikkert ikke før om en stund da.

Ja,har jo født å det uten smertestillende også :) så skulle vel klare dette,men blir jo en annen type smerte da,men skal alltids klare det=)

Takk for hjelpen:)

Annonse

Å så stilig! Jeg har lyst på selv, men evnt bare navn. Jeg hadde nok valgt enten tommel mot tommel, eller den ene hånda litt høyere enn den andre.

Smerten tåler du! Det er jo ingenting mot å føde uten smertestillende! *s*

Det fikk jeg også lyst til!!! Har egentlig bare tenkt å få to barn, så kanskje en hånd fra hver??? Men kan du ikke legge ut bilde av tatoveringen når den er ferdig, så kan jeg jo se hvordan det ble og bruke den som mal til senere kanskje!?! Tror jeg skal ta med tulla på jobb en dag og kopiere hånda hennes, men tror nok jeg vil forminske den noe dersom jeg skal ha den tatovert... He, he, hadde vært tøft med en hånd på hver rumpeball!!! Tji, hi, men kanskje ikke en tatovering en da ville vist til barna sine så mye nei... Tror jeg selv ville hatt dem på magen, litt på siden kanskje... Har også hørt at korsryggen er smetefult, har en på fremsiden under trusa, og den var ikke så særlig vond å ta, så jeg ser for meg at det med mine fettreserver ikke vil være så vondt å ta på magen i allefall...

ja,hvorfor ikke en hånd fra hver,sikkert kjempemorro det også:)

Ville også forminske hånden hans,men synes egentlig den er liten nok,skulle egentlig ta håndavtrykk når han ble født,men for en eller annen grunn ble de ikke gjort.

Tror nok det er smertefullt i korsryggen ja,men man skal jo lide for kjønnheten, hehehe=)

Skal ta bilder av den når jeg får den ferdig,har ikke hørt noe enda fra tatovøren,men vet at han skulle bort,men blir sikkert enda en stund til den er ferdig da,eller hvertfall får begynt:)

Men skal si ifra når jeg har fått den og skal legge ut bilde av den,så får dere se:) gleder meg,men gruer meg også,for VET at det gjør vondt hehe=)

Kunne egentlig også ha tenkt meg fotavtrykke hans,på magen,sånn at det ser ut som om han sparker innenfra,men det blir ikke noe av det,tør ikke det,hehe=)

Men nå har jeg funnet ut hvilken skrift jeg skal ha, og det er en skrift som heter Old English,eller gotisk skrift kaller de den også.

Er enda ikke helt sikker på om jeg skal ha de tommel mot tommel,eller ene hånden over den andre,så det ser ut som om han kryper,men tatoøveren skulle tegne litt forskjellig,så gleder meg til åse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...