Gå til innhold

Da kommer jeg inn hit igjen ja...

jadida

Anbefalte innlegg

Var på UL i dag, og var som jeg regnet med; ikke tegn til liv.

Størrelsen tilsa at det hadde levd til sent uke 9/tidlig uke 10...skulle vært 13+2 i dag...

Forrige gang døde det trolig rundt uke 8/9, men trodde faktisk det hadde gått litt lenger denne gangen...kroppen har tydeligvis bare brukt litt lenger tid på å forstå at noe var galt nå da...

Men har iallfall fått bekreftet at magefølelsen er til å stole på! Er ca 2 uker siden jeg begynte å få en litt "ekkel" følelse.

Huff...spørs om ikke det blir noen glass med vin i helga nå ja...

Ut og trøsteshoppe litt også; nå kan jeg kjøpe nye sommerklær uten å være redd for at de ikke skal passe pga voksende mage iallfall! (Får jo trøste meg med det jeg kan...)

Legen min sa iallfall før jeg dro på UL, at når jeg blir gravid igjen neste gang får jeg tettere oppfølging. Alle gode ting er tre? Får se hvor lang tid det tar å bli gravid igjen nå da; gikk heldigvis ganske fort forrige gang.

Fortsetter under...

Kjære deg,

Føler med deg! Bare et kort innlegg fra meg for å prøve å muntre deg opp. Har selv mistet i MA to ganger på et halvt år. Nå er jeg gravid i 29. uke - venter en liten jente, og svangerskapet har forløpt helt uproblematisk så langt (bortsett fra at jeg har vært veldig redd...). Tett oppfølgning hjelper!

Ønsker deg lykke til videre, ikke gi opp - er overbevist om at du kommer til å lykkes.

Klem

Så trist å here. Jeg vet ikke om jeg har så mange trøstende ord akkurat nå. Har nylig hatt en SA så jeg vet hvordan du føler deg. Det er vel ikke så veldig mye mer jeg har å si. For håpe vi blir fort gravide igjen både du og jeg.....

Hei

Vet akkurat hvordan du har det ja. Å magefølelsen kan man virkelig stole på. Har merka det selv de gangene jeg har hatt MA.

Ta deg et glass vin du - og kanskje ikke verdens største trøst - men det er flere enn deg som har opplevd akkurat det du har gjort nå - jeg er en av dem. Livet føles urettferdig og du verden så tom og mislykket man kan føle seg.

Klem til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...