Gå til innhold

Når bør man slutte med alkohol og div?

Anbefalte innlegg

Drikker ikke mye fra før, men liker å kose meg med litt vin i helgen.

Ellers så snuser jeg litt, ikke mye.

Blir absolutt ikke noe problem å kutte ut dette her ved forsøket, men lurer litt på når man bør kutte ut?

Er det noen regel for hvor lang tid det tar før det er ute av "systemet"?

Vil jo legge alt til rette på en best mulig måte vettu....

Fortsetter under...

Jeg "slutter å drikke" når jeg starter med sprøytene... Høres helt forferdelig ut... den junkien...

Jeg spurte sykepleieren om det var ok å få et glass rødvin i påsken mens jeg gikk på spray og det var iorden. Det var et probblem hvis det var snakk om flere enn 5 gjenstander flere ganger i uka.

Men jeg foretrekker å ikke drikke..

He he, ja det høres ikke helt bra ut...:-)

Spørs om jeg ikke slutter når jeg begynner med sprayen, er så redd for at jeg skal klusse til noe, pluss at jeg ikke vet hvor lang tid det tar før alt er ute av kroppen...

Tenker da spesielt på nikotinen...

God helg forresten!

Jeg fikk beskjed om å kutte ALL alkohol under hele opplegget, selv et glass rødviin eller en øl fikk jeg råd om å ikke ta av jordmor. Grunnen er at det skjer så finurlige prosesser i kroppen nå, som kan forstyrres av alkohol. Jeg har derfor vært avholden siden jeg startet med nesespray!

Hei jeg fikk beskjed om å leve som normalt, noe jeg også gjorde. Tok meg en fest under medisinering, klarte ikke helt å slutte å røyke, men miniserte til ca 2-3 om dagen. Jeg hadde mer fokus på å slutte å røyke en det vi skulle igjennom med IVF og jeg ble gravid på 1 forsøk. Jeg tror ikke det er så lurt å plutselig skal snu opp ned på livet og tenke over alt man ikke bør gjøre.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...