mammmamia ** Skrevet 21. april 2006 #3 Skrevet 21. april 2006 Original koster 699 Air koster 799 (tror jeg) Active koster 999...
Moi_ Skrevet 21. april 2006 #4 Skrevet 21. april 2006 Vil bare bemerke at de ikke anbefaler å bruke en slik type bæresele før barnet er 4 mnd!
scania!2åring og lastebilspire Skrevet 21. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2006 takk alle sammen:-)lurte litt på når en kunne begynne med slik også,men har glemt å spørre.to svar i ett:-)
mai mammaen til to Skrevet 21. april 2006 #6 Skrevet 21. april 2006 jeg kjøpte en baby bjørn carrier air. den hvite og blå... den kostet egentlig nesten 900.men kjøpte den på halv pris..
mai mammaen til to Skrevet 21. april 2006 #7 Skrevet 21. april 2006 moi hvorfor skal man ikke bruke dem før barnet er 4 mnd? i bruksanvisningen står det at den kan brukes fra 3,5 kg og 53 cm.....
~Endorfina~ Skrevet 21. april 2006 #8 Skrevet 21. april 2006 Jeg har lest at man kan bruke det etter bare noen uker (ca.5-6?). Kommer kanskje an på hvilken type man har kjøpt?
Moi_ Skrevet 21. april 2006 #9 Skrevet 21. april 2006 Belastningen for babyen's bekken blir for stor. Ikke klarer de holde hodet noe selv heller, slik at de får ikke den støtten de trenger! Babybjørn bryr seg lite om at de egentlig ikke skal brukes før babyen er 4 mnd, de vil jo bare tjene penger. Hør med lege/jordmor! En venninne av meg var til kontroll med sin lille denne uka, og spurte om akkurat dette, de sa at hun ikke skulle bruke det før babyen var 4 mnd!
Gjest Skrevet 21. april 2006 #10 Skrevet 21. april 2006 Må si meg uenig i at den ikke kan brukes før ungen er flere uker. Det kommer jo an på hvordan den brukes. Jeg brukte min etter to uker (gjennomsnittsvekt på babyen). Jeg brukte den bare 5 min. av gangen (f.eks. løpe ned i kjelleren for å sette på en vask). Jeg holdt jo rundt babyen nesten hele tida, men akkurat når man skal legge tøyet i og trykke på knappene var det svært praktisk med en BabyBjörn (hadde en baby som ikke ville ligge ned). Det er jo klart at jeg kan ikke vite konsekvensene ennå når han bare har blitt ett år gammel, men alternativet var jo å styre rundt med en hånd og risikere å miste ham, så alt med måte og fornuft mener nå jeg.
Gjest Skrevet 21. april 2006 #11 Skrevet 21. april 2006 Heisann Min sin betalte jeg 980 kr for.. Den er helt ny,, står bare i skapet å gror.. Jeg kan desverre ikke bruke den, da jeg slit med prolaps osv.. Noen som vil ha den kanskje??? Den er blå og litt hvit.......... Mann kan nok bruke den før babyen er 4 mnd sa dem ihvertfall til meg der j kjøpt den.... Går ikke etter mnd , alder. den går etter kg på barnet.... ha en fin kveld...
mai mammaen til to Skrevet 21. april 2006 #12 Skrevet 21. april 2006 jeg syns nå det høres veldig rart ut...det med hodet skjønner jo jeg og... men man holder vel sikkert babyen "på plass".... men tenker at det er jo mye bedre å bære barnet slik enn å bære barnet i armene......det må jo være like skadelig det da?ikke vet jeg... men får ta å høre med helsesøsteren.... men hvis den bare kan brukes fra 4 mnd..så kan den jo nesten ikke brukes...siden den bare kan brukes til 10 kg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå