Nurse80 Skrevet 21. april 2006 #1 Del Skrevet 21. april 2006 Hvordan går det når far skal stelle hjemme? Jobbet to dager her, og det virke som det går på skinner hos far og lillegutt. Jeg savner lillegutt da! Men er spent på om far blir å syte snart? hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darth Vader Skrevet 21. april 2006 #2 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg begynner om to uker - 60%. Far i huset gleder seg - har gjort det lenge, og jeg tviler på at han kommer til å sutre. Tror faktisk at han hadde klart å være hjemme i mange måneder uten å bli lei. Går nok på skinner hos oss også regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Petrine- Skrevet 22. april 2006 #3 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg begynner om 10 dager og jeg både gleder og gruer meg. Pappaen gleder seg veldig til å være hjemme med Johanne i 10 uker. Han har en veldig stressende jobb, så han trenger et avbrekk fra jobben. Jeg tror Johanne har godt av å være her med han nå. Hun er blitt en skikkelig mammadalt! Jeg kommer nok til å savne henne veldig, men skal bli godt å kunne ta matpause uten Johanne :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M&O+1 Skrevet 23. april 2006 #4 Del Skrevet 23. april 2006 jeg har jobbet i 1 mnd nå - 100%. Og det går veldig fint:-) Pappen er hjemme med henne 2 dg i uka,de andre dagene er hun hos mormor;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myra Skrevet 24. april 2006 #5 Del Skrevet 24. april 2006 Er begynt på jobb, men skal bare jobbe de fire ukene pappa har permisjon også har jeg resten av min permisjon og ferien så da skal jeg ikke begynne for fullt før 1. august. Men syns jo det var litt deilig å begynne på jobb. Pappa og lillegutt storkoser seg hjemme og jeg ser jo av de har gått av det. Var en veldig tendens til bare mamma før jeg begynte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå