Gå til innhold

Hva skal dere gjøre etter permisjonstiden??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Planen min er å jobbe 60 %(mot norm. 80%). Vet ikke om vi får barnehageplass i kommunen, er på supplerende opptak siden jeg ikke begynner å jobbe før i november. Vi har barnehage på jobben så det er et alternativ hvis vi ikke får der vi bor.

Annonse

heisann

Jeg begynner på jobb igjen 2 mai, da er det pappaen som overtar styringen her hjemme. Tulla begynner i bhg 1 juni, da er hun 9mnd. Det er en spennende tid vi kommer inn i nå :) litt skummelt oxo, at lille gullet vårt skal begynne i bhg, jøsses hvor tiden går....

Men godt at hun begynner i samme bhg som jeg jobber, det er deilig å tenke på at jeg har muligheten til å kikke innom når jeg vil.

Men det var jo hva jeg skal etter permisjonsslutt vi skulle snakke om her hehe... jeg både gleder og gruer meg til å begynne på jobb, skal bli godt å bli normal sosial igjen, selv om jeg har kost meg hjemme, og kunne tenkt meg noen uker til hjemme, men man får vel aldri nok av "friheten" til å gjøre hva man vil... gruer meg til å ikke ha lille snuppa mi med meg overalt, men vet hun kommer til å ha det godt hjemme hos pappa og at de har store planer om å utforske verden sammen tihi :)

ha en fin dag alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...