Gå til innhold

August: noen som har navnet klart??


maria81

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja vi har bestemt oss.... vi har en jente fra før som heter Victoria Celine.... valgte dette fordi ingen i landet hadde dette også fordi vi klarte ikke å bestemme ett av de... det så ut på UL som det kanskje ble en jente til men ingenting var sikkert.... iallefall hvis det blir jente blir navnet : Alexandra Linnea.... Hvis det blir gutt : Adrian Christoffer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun skal hete Mathea-Isabell..

men skulle det plutselig vise seg at det er en gutt der inne så blir det Birk eller Chrisander..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det ikke klart,men har valgt ut noen favoritter ;) Tobias og Nicolai er vel det det går mest på.. Madelen var jentefavoritten da =) Er alt for mye å velge i.. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Magnus og Vegard som favoritter for øyeblikket, med Marius og Marcus som andre sterke kandidater...Men har bestemt oss for å se litt på babyen når han kommer, kan jo være han ser ut som en helt annen! :) Godt å ha noen navnforslag men bestemmer oss ikke før etter fødselen tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine navn =) Babygutten vår har allerede fått navnet Vegard, og vi er veldig fornøyd med det valget! Har ser i alle fall ut som en liten Vegard på ul-bildene =) Skulle han mot formodning vise seg å være ei lita tulle, er Johanne og Erle favorittnavnene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten vår skal hete Mathias Andrè og det har vært bestemt siden jeg drømte det for et par mnd siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss for William! Tenkte at det ikke var et så vanlig navn, men nå ser jeg at også to andre har tenkt på det navnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min heter og William:) Men nå fikk han det navnet i 1998 da..hehe. Ble litt overasket over å se 3 av så få her inne som har tenkt det. Tror alikevel det ikke er sååå vanlig. Ingen andre på skolen til gutten som heter det. Kan hende det har tatt seg opp nå, dte vet jeg ikke.

 

klarer ikke å bestemme oss for hva lillebror skal hete:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av å tenke på navn, for jeg blir aldri klok!!!

Vil ikke ha noen av de berømte topp 10, som jeg ser at flere har valgt her... Det er jo fine navn, men jeg synes liksom det er litt kjedelig når så mange heter det samme...

 

VANSKELIG!!!

 

børge etter olderfar, eller gaute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fra før av ei jente som heter Vilde Charlotte og neste blir og ei jente som skal hete Tiril Christine.. Lykke til med navnevalget!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker her.. UL viser jente, å da blir det Rime, Mathilde eller noe med Nikoline..

Skulle det vise seg at det blir gutt likevell er lille Theo Marselius velkommen til oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...