Gå til innhold

Babyslynge/bæresjal - tips om bra merke? Hvordan babyslynga i reklamen til høyre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe bæresjal til baby på 7 mndr. Er det noen som har erfaringer de vil dele? Vet ikke om hun vil sitte i det, hun er ikke spesielt glad i babybjørn, men da sitter hun jo veldig låst og stramt på en måte. Er det noen som har prøvd babyslynga de reklamerer med nederst til høyre på denne siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!

Det er supert å bære i slynge. Jeg har Maya-wrap (den på bildet her på siden) Min lille solstråle stortrives i den. Blir rolig med en gang jeg setter henne oppi. Er grei å ha med på shopping, :-)eller om dere bare skal gå en tur ut. Jeg bruker den en del inne også. Hun blir litt lei av å leke på gulvet, da sitter hun en stund i slyngen, så er det ned på gulvet igjen. Faren hennes bærer henne også i slyngen. Jeg anbefaler den! Skal skaffe meg en Mei-tai nå.

Vet du om siden www.tettinntil.com?

Skrevet

Takk for tips!! Visst ikke om nettsiden, skal se der. Hva er Mei Tai?

Skrevet

Har ikke prøvd det enda, men det jeg har funnet ut er at Mei Tai er en bæresele som kan brukes til å bære på ryggen eller forran. Prinsippet er omtrent det samme som en Ergo.

Skrevet

Nå har jeg sett på tettinntil-siden. Tusen takk for tips om siden. MEN; det var jo så veldig mange bæregreier å velge mellom... hva er best?? Må man bare kjøpe og se om man liker det, eller om babyen liker det? Det beste hadde vært om det var en butikk som hadde alle typer og hvor man kunne komme og prøve de ulike modellene....

Skrevet

Ta turen innom tettinntil.com igjen og finn ut om det er noen der som bor i ditt område. Da kan du helt sikkert få prøve de forskjellige bæredingsene de har og finne ut hva som passer for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...