Gå til innhold

Gravid uten symptomer

Anbefalte innlegg

Synes jeg overalt leser om damer som ble gravide akkurat den mnd de ikke trodde de var det og var symptomløse.

Noen her som har hatt det sånn?

Har nemlig ingen symptomer denne mnd, i motsetning til alle de "innbilte svangerskapene" tidligere. Føler meg ikke gravid i det hele tatt, og hadde egentlig gitt opp håpet for denne mnd til jeg begynte å lese på nettet. Hmm..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4823085-gravid-uten-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er en av dem :o)

Alle de andre pp'ene så var jeg sååå gravid, men ikke denne gang !

Derfor ble jeg helt satt ut da jeg får vite at jeg var gravid - kunne jo ikke stemme det...var jo ikke dårlig eller noenting.

Men - på kvelden så fikk jeg sinnsykt vondt i brystene og etterhvert så har jeg fått bittelitt kvalme og halsbrann og har stikkinger.

Jeg er 6+2 og har fortsatt nesten ikke symptomer....

Jeg har IKM om fem dager, men har ikke ett eneste symptom på verken mens eller graviditet. Pleier vanligvis å ha skikkelige menssmerter i korsryggen mange dager før mens, så kanskje det er håp denne gangen?

Tør nesten ikke å håpe, men spennende er det likevel;)

Når jeg var gravid med sønnen min hadde jeg ingen symptomer i løpet av hele sv.skapet. Var ikke kvalm en eneste dag og heller ingen oppkast. Det eneste var vel bittelitt halsbrann i en periode, så jeg slapp godt unna der. Og i tilleg pusset vi opp en hel leilighet fra bunnen av i perioden fra 3-6 svangerskapsmnd.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...