Gå til innhold

Jeg lister meg forsiktig inn her jeg :o)))

LilleMy63

Anbefalte innlegg

Bare få timer siden jeg testet postivt. Er i uke 4 + 4 etter terminkalulatoren å bedømme. Med termin 27. desember.

Er 42 år fra Follo. Har 2 barn fra før. 12 og 15år. Samme mann, han duger bra han.

Hadde er SA i 2. mai ifjor, i uke 6.

Det skal ikke skje denne gang har jeg planlagt. Har vært på over 35 og prøver siden den gang. Lyktes da i min 11pp og 3 runde med dobbel pergo.

Har lest nesten like mye på denne siden og føler at jeg kjenner mange av dere allerede. Noen av dere har jeg "snakket med" også, som Selma62, Velve, nungo, dimoren og kanskje flere som jeg ikke husker nicket på i farta. Jeg er jo i susende lykkerus.

Det er bare så ubeskrivelig rart og flott.

Gleder meg til å bli bedre kjent med alle dere flotte damer her inne.Håper jeg får være her tiden ut.

Klem fra

Fortsetter under...

Gratulerer så mye LilleMy,

Det er en fantastisk følelse å se positiv test... *smiler*

Hadde selv en SA i uke 7, før vi ble gravide med denne lille gutten. Er næyaktig halvveis idag, så det alt er bare fryd!

Damene her er veldig hyggelige har jeg skjønt. *smiler* Og treffene er virkelig å anbefale.

Annonse

Hei og velkommen.

Gratulerer så masse med positiv test. Det var jo litt av en "presang" på en fredag. Hvor i Follo er du fra? Jeg er fra Kolbotn. Jeg er 37 år, har 2 gutter på 8 og 5 år og venter gutt nr. 3 i slutten av august. (alle med samme mann her også).

God helg og lykke til videre.

Ååååååååå tusen millioner takk for alle koselige gratulasjoner. Gleder meg til tiden framover med dere. Dere er jammen gode og ha. Det er vel ikke alle rundt i samfunnet som er like postive til å være gravid godt opp i alder. Men det gir vi blanke i.

Ja jeg gleder meg til å gå på treff, er helt klar for det.

snart 3-barnsmamma, jeg er fra Ås.

Velkommen inn:-) Jeg er egentlig på vei ut, da jeg fødte mitt fjerde barn den 4 april. Men det er så koselig inne her, så jeg blir nok her en liten stund til. Selv er jeg 41 og synes det er veldig koselig med en baby. Store søskene på 16, 14 og 10 koser seg også med lille søsteren sin.

Vi krysser fingrer, for at det går bra for deg denne gangen.

Annonse

Gratulerer så mye her også, LilleMy63 - og VELKOMMEN ETTER! Håper vi begge (og alle andre) blir værende her i tiden fremover. Det er veldig koselig at vi er så mange "ny-graverte" på denne siden :-) Jeg også er fra Follo (bor i Oppegård Kommune). Jeg føler meg ikke klar for delta på noen treff ennå, men kanskje etterhvert.

Tusen takk. Du vet vell hvor fort tiden går, når man er "lit" mer voksen.:-)

Du skal se at snart så har du ditt lille nurk i fanget:-)).

For meg så var det viktig å hvite 100% sikkert, så jeg valte fostervannsprøve i uke 14. Men det var lange uker å vente på svar. Fikk svar i uke 17. Da var det vanskelig å holde graviditeten skjult, samtidig som jeg hadde nok kanskje haft problemer med å fjerne fostret i tillfelle kromosomfeil. Men da hadde jeg i hvertfall vært forberedt. Men når jeg ringte Ullevål og sporte dem, så sa de at det var positivt at prøvesvaret drøyde. Man fikk som regel raskt svar, hvis noe var galt.

Så egentlig er jeg usikker på hva jeg ville gjort i dag. Kanskje jeg hadde tatt duotest. Som 40-41 så var jeg for ung for morkaketest, men det gir jo raskere svar.

Du får lykke til videre... og før du vet ordet av det, så har du gullungen på utsiden av magen:-). Jeg kan love det er kjempekoselig:-)))

Hei.

Fostervannsprøven tok jeg på rikshospitalet, men veilidningsamtalen hadde jeg få Ullevål. (Det tror jeg alle har, det var ca uke 11)

Jeg hadde fødeplass på ABC som er på Ullevål, så derfor ringte jeg Ullevål. Jeg vet at noen tar fostervannsprøven på riksen og noen på ullevål. Kanskje det var fordi jeg bor i Asker, som min prøve ble tatt på riksen? Ikke vet jeg.

Det gjør sikkert ingen ting om du tar prøven i uke 15, men da får du jo svar en uke seinere. Legen på Riksen var lit usikker på om jeg skulle vente en uke, da han først målte fostret til 13 uker, men etter ny måling så var det greit.( På riksen så er det bare 1 dag/uke som de tar fostervannsprøver)

Prøven var lit ubehaglig å ta, men ikke noe mer en det. Merket lit mensmurring, men det roet seg i løpet av kvelden. Var sykemeldt til dagen etter, deretter var jeg tilbake på jobb for fullt igjen

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...