Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy fasan, blir gal her jeg sitter! I dag har puppene mine klødd og klødd og klødd, på/rundt brystvorta liksom. Før lunsj var det den høyre puppen, nå er det den venstre. Eller begge to på engang. Det bare stikker og prikker hele tiden, utrolig irriterende!! Flere som har det sånn? Det er vel melkekjertlene som vokser da, eller noe sånt?! (Er 19+4 i dag.)

Måtte bare si det ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det klør. Men jeg tør ikke klø etter at de begynte å lekke her om dagen... uff.

Skrevet

min og klør sånn til tider at jeg blir gal....

Skrevet

Hihi, vel da er jeg vel hvertfall ikke alene ;-) Men det er til å bli gal av :-p

Skrevet

godt å vite at en ikke er alene.....klør sånn at jeg blir sår jo...håper ikke dette varer ut svangerskapet!!!

Skrevet

samme her har klødd imange mnd. nå. Det hjelper å smøre dem ofte har jeg funnet ut. Bruker både olje og body lotion.

Skrevet

Klødde masse i starten jeg, men ikke nå mer. (17+5) Av og til, men ikke s å mye. Sikkert veldig individuelt?

Skrevet

Samme her... smøring er tingen...

Skrevet

Fantastisk å høre at det ikke bare er meg... Ganke intens kløe til tider ja, men synes det varierer. Lotion er en god ide.

Skrevet

Klør så vanvittig jeg og. Særlig i situasjoner det ikke passer å klø seg på puppene. Sniker meg unna på skyllerommet på jobben og klør som besatt..... Oppdaget at kløen reduseres når jeg smører meg sjeldnere med fuktighetskrem jeg da.

Skrevet

Jupp! Noe så innmari! Men et godt tips:

A-creme!! Fås kjøpt på vita o.l. steder! :)

Funker digg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...