Gå til innhold

Vi skal på babysvømming i morgen, noe spesielt jeg bør ha med??

Anbefalte innlegg

Lillegutt skal på babysvømming for første gang. Han er 10 uker i morgen. Jeg har vært på Ikea å kjøpt oppblåsbar stellematte. Jeg var på Lindex i stad og kjøpte badebukse. Skal selvfølgelig ha med stelleveska og endel store badehåndklær. Noe annet som er kjekt å ha med???

Fortsetter under...

Høres ut som du har med det meste:O)

Men her fikk vi beskjed om å ha med bilstolen til dem.

Veldig kjekt,da sitter de der mens vi dusjer og slikt.

Er glatte fliser i dusjen hos oss også.

God plasking!:o)

bilstol?? lillesnuppa, og de andre på vår svømming bruker bare å ha de liggende på stellemadrass(er ved dusjene i vårt basseng) med håndkle rundt seg. Ha med saft el noe å drikke til deg selv.

Hvorfor skriver du bilstol??

Er faktisk utrolig kjekt!

Vi fikk det i tips fra svømmelæreren vi. Og veldig kjekt at de vender seg til å sitte i den når de begynner å bli mer mobile.

Er også veldig forskjellig for hvordan det ser ut i garderober også. Kan være mye støy der,og da er det kjekt å ha litt overblikk for en tass som kanskje blir litt skremt.

jo, kanskje det, ville bare ikke tatt min bilstol med en plass hvor den kan bli fuktig, og lillesnuppa skal sitte i den når vi skal ut i bilen igjen hvor det er kaldt.

Annonse

Vi bruker bilstolen, kjempeflott løsning syns jeg :)

Den blir ikke våt, har to gode håndkler rundt lillemor før jeg setter henne i stolen (etter badet).

Jeg syns også det er litt skummelt å ha henne liggende på stellematte på gulvet i en travel garderobe, ikke så mye av redsel for at noen skal tråkke på henne, som for at jeg tror det blir stressende for henne å ligge der uten å få særlig overblikk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...