Gå til innhold

Februar: Trønderbataljonen :)


Hermis

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen!

Lenge siden sist nå, med påske og det hele. Mona og jeg gleder oss til treff - det var neste onsdag ikke sant?

 

Hvordan står det ellers til med dere da? Begynner bebisen å bli stor? :)

 

Jeg synes Mona begynner å bli stor nå ja. Ikka bare liten baby lenger. Hun sitter å følger med rundt seg hele tiden, har oppdaget hendene sine og vil helst ha dem begge to laaangt inni munnen samtidig.

Og det største som har skjedd med oss er at vi har begynt å sove på natten alle mann - JIPPI!!!!

Det som nok var en antydning til kolikk har gått over, og nå sover gullet i 6-8 timer i strekk på natten!!! For meg som har sittet oppe til både 3 og 4 på natters tid føles dette for godt til å være sant. Men jeg skal love dere at vi nyter det!!!!!!!

 

Vi snakkes i neste uke da folkens - vi glær oss :-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja nå er det lenge siden vi har sett Mona, det blir

spennende å treffe dere på onsdag og å se hvor mye hun har vokst =)

 

Une er 7 uker i dag, vi var på veiing og måling i går og da hadde hun blitt 4860g og 57 cm ( hun var 3600g og 50cm da hun ble født).

Det merkes godt på klærne =)

Har også rukket å være hos fotografen, så hvis dere går på www.fame.no og på bildegalleriet der så ligger det et bilde av Une sammen med Nemo der =)

 

Vi gleder oss også til å treffe alle sammen!

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi måtte inn og se på bildet vi - så stilig det var!!! Og så stor hun har blitt! Sist var hun vel bare 2 uker gammel (igjen - jeg er imponert over at du stilte opp på treff)

 

Hvor mye betalte dere for å få tatt bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen av bildene ble skikkelig artige =)

 

Vi fikk gavekort på fotografering til jul, men Fame har drevet å annonsert samme greia til 500 kr tror jeg... Da er det 1 time med digital fotografering, 1 times visning av de beste bildene

på storskjerm og et gratis innramma bilde i str 14#18cm (om man vil bestille et større bilde trekker de ifra verdien på gratis bildet på prisen).

 

Det som vi fant ut er litt negativt med Fame og deres "opplegg" er at du ikke får med deg noen prøvebilder hjem, alle bildene selges med ramme og prisene er skyhøye.... Så undersøk prisene på forstørringer først!!!

 

Jeg har en venninne som er fotograf som vi skal til om 1 mnd, men gavekortet måtte brukes før 1.april. Vi blir nok bare å bestemme oss for hvilket gratis bilde vi vil ha....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg og Vetle skulle ta turen inn til Trondheim på onsdag. Blir koselig å treffe dere alle sammen igjen. Spent å se om noen flere fra bim-treffene kommer:o)

Vetle har begynt med bleier fra 5-8kg nå!!! Så rart;o) Han er 58 lang og veier 5325gram (siste tirsdag).

 

Ser frem til treff!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg og Konrad kommer også. Har en mistanke om at han kommer til å være blant de største... *humre*

Han veide 5840 for en uke siden - og da var han bare 4,5 uker gammel *fnis* Jaja - han var jo stor når han ble født au :)) Han er vel fort over 6kg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg og Max Leon kommer også en tur.

Han er ikke så liten han heller, 5,1kg var han forrige torsdag, på 1måneds dagen sin!

 

Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på treff! Sondre har blitt ganske stor og er mye våken og med. Ganske morsomt!! Vi har mye å prate om...:) Han har blitt 10,5 uker nå - tida går fort! Nesten litt for fort...

Gleder oss til å se dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vi også! Vet ikke hvor tung Nora er nå eller hvor lang hun er, men hun er jo 5 uker og skal begynne med str. 62 nå :) Ingen lettvekter nei!

Snakkes i morgen jenter - gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...