Gå til innhold

April: Vi har fått barnehageplass!!!

Anbefalte innlegg

Førskolelæreren ringte fra familiebarnehagen i stad å lurte på om vi ville ha plass! Hva for slags spørsmål er det da... selvfølgelig vil vi ha plassen!!

Vi har vært der på besøk tidligere og fikk et veldig godt inntrykk. Så dette blir spennende! Blir jo ikke før i oktober da, så det er leeenge til. Men vi kunne komme innom på besøk, og det er jo hyggelig!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4822610-april-vi-har-f%C3%A5tt-barnehageplass/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med barnehageplass for Didrik!!! Heldig er dere!

Jeg ringte barnehagekontoret i går siden vi ikke har hørt noe, og hva fikk jeg høre?!!! Jo, vi står som nr 73 på lista for vårt årskull:(

Dama kunne derimot trøste meg med at hovedopptaket ikke er ferdi(?) og at det er trekning 25.april og 11. mai...så da er det bare å krysse fingre og tær..

Gratulerer så masse med plass. En deilig bør som lettes fra skuldrene, ikke sant?

Vi har også vært kjempeheldige å vunnet i barnehagelotto. Var så heldig at vi til og med fikk førstevalget vårt.

Skal begynne i august. Kjenner jeg har sånn glede/grue meg følelse på hennes vegne. Det blir fryktelig spennende.

Til dere som ikke har fått plass. Husk å legg inn klage. Hørt om mange som har fått gjennomslag på klagene sine. Krysser fingrene for alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...