Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

22+1, 4,3 kg

Skrevet

28+0 og opp 7 kg ... merker at kg kommer fort akkurat nå for tida! Tok lang tid før jeg begynte å legge på meg!

Skrevet

jeg er 17+1 og har ikke lagt på meg noe enda. men har fått stor mage da. så kiloene kommer sikkert nå.

Skrevet

uke 26+6, 7 kg tror jeg... De siste ukene har det skjedd mye. Magen er stor, og sparkene er kraftige!

...Føler meg tung nå, skjønner ikke at det er mer enn 3 mndr igjen!

Skrevet

10 kg pluss her, på 24 uker. Flere som var slanke i utgangspunktet ( jeg var 170 og 55 kg før graviditeten ) som har gått opp endel tidlig? Jeg merket at je gfikk et tynt lag over det hele spesielt i 3. og 4. mnd. Derette rsyns je gdet bare er magen som har vokst. Trengte vel litt fett å gå på når de tikk evar veldig mye fra før.

Skrevet

Er 15+4 og er minus 4 kilo.... Gleder meg til jeg legger på meg og begynner å få mage....

Skrevet

jeg er også i uke 17 og har lagt på meg 1 kilo.

Skrevet

Uke 17 , gått ned 3 kg pga kvalme :(

Skrevet

Er i uke 23 nå og har lagt på meg tre kilo.

Skrevet

Er i uke 25, og har gått opp 4- 5 kg.

Skrevet

Jeg er i uke 14 og har gått opp nesten 2 kilo.

Skrevet

Hei. Er i uke 27+ ?. Har lagt på meg ca 9 kilo.

'Dette er mer en jeg la på meg totalt i forrige svangerskap, så jeg er litt bekymra for hvor mye jeg faktisk skal gå opp.. Hehe. Men fint å se at magen er på plass. Sist viste d nesten ikke.

Skrevet

jeg er i uke 18 (17+3) og har gått opp 2kg - gikk opp dem rundt uke 12-13 og så har det holdt seg der siden

Skrevet

gik opp 4 kg måneden før jeg ble gravid. (da var det jul å sånn)

så nå har vekta stått stille er i uke 17. det er vel fordi jeg normalt ville gått ned "jule kiloene" igjen.

Skrevet

Tror det er blitt 5 eller 6 kilo på min 22 uke:)

Skrevet

er i uke 14 og har gått ned ca 2 kg.

Skrevet

uke 23 og opp 6 kg. nå kom det 2 på i påskeuka. var hos mutter, ble jo fora ihjel!!! :)

Skrevet

Heisann!

Er 14+1 og har lagt på meg 2,5 kg:)

Skrevet

Jeg har lagt på meg 4-5 kilo. Er i uke 24 nå.

Skrevet

Snart 21 fullgåtte uker. Har smelt på meg 8 !! kg. Fatter ikke at det går ann. Med nummer 1 hadde jeg lagt på meg 4 kg da jeg var like langt på vei. Skal holde meg unna søtsaker fremover.

Var forresten hos legen på kontroll i morges, og klaget på at jeg hadde lagt på meg så mye, men han gadd ikke å veie meg en gang. Så han syntes nok ikke at jeg såg såå stor ut. Jaja - det får gå som det går!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...