Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fatter ikke hvor det blir av eggløsningen jeg nå..... er på dag 17 i syklusen tror jeg... var litt vanskelig sist måned fordi jeg fikk blødninger på dag 22, men ikke så mye at det var nok til å kalle mensen... registrerte mensen på dag 25 på babycopen..

Gubben kommer hjem idag så kanskje løpet ikke er kjørt denne måneden avlikevel?? Jeg hadde tre dager med litt slim, pleier å ha lite..det var i begynnelsen av uka..nå hadde jeg litt igjen... hva betyr det da??

Trodde liksom eggløsningen var var når jeg hadde slim sist, noe som hadde passet bedre i forhold til syklusen...

Babycopen har i allefall ikke bekfeftet noen EL. og det pleier den.

Noen som vet?? kan det hende ikke babycopen finner EL?? eller er den forsinket?

Et spørsmål til jenter... hvordan kan det ha seg at babycopen kan ta temp tre timer før eller etter sist temp?? blir ikke det bare tull og unøyaktif da?????

Takker og bokker for svar,, tror jeg blir nødt å kaste meg rund i natt.. man gubben er sikkert sliten, kommer ikke før i natt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4821952-tempbabycopen-og-eggl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Kris :)

El kan variere fra syklus til syklus.

Det hender også at kroppen forsøker å slippe egget men mislykkes,for så å forsøke igjen senere...

Så det beste du kan gjøre,som du selv sier,er å kaste deg rundt i natt!!

Lykke til!

Den dagen du har minst eller ingen EL slim er EL dagen din.

Du kan også se på tempen din at du kanskje har fått en liten dump i temperaturene. Dvs. den dagen du plutselig fikk et fall i temperatur og dagen etter fikk veldig høy - da har du hatt EL....

Compen din vil fortsette å lyse rødt hvis den ikke har registrert EL... ellers vil den lyse gult 2 dager etter EL og rett på grønt.

Vet ikke hvorfor du har den marginen på 3 timer før og etter tidspunktet du skal ta tempen..

Hvor lenge har du hatt compen ?

Jo flere sykluser den har fått registret jo mindre blir de røde dagene.

Min leste meg etter 1 måned - etter det så har den hatt rett hele tiden... enda jeg har fått forsinket mens etc.....

Hatt den siden oktober, den pleier å gå rett over på gult etter et par dager, nå er det rødt rødt rødt..den brukte et par måneder på å lære meg, nå har den vist el i mange måneder.

Bare en fordel om eggløsningen ikke har vært, men det spørs om gubben orker noe sent i natt;(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...